9 هزار درخواست صدور غیرحضوری دفترچه درمان
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی، پورتال و بخش مراجعان حضوری مستقر در ستاد مرکزی کانالهای ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی است که پاسخگوی سئوالات و مطالب مطرح شده از سوی بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و... هستند.
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در آبان سال جاری 25 هزار و 179 مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماسها از تهران و در حوزههای خدمات غیرحضوری، فنی بیمه شدگان و مالی بوده است.
گفتنی است، پیامهای صوتی ثبت شده در همین مدت 350 مورد بوده که اکثریت پیامها در حوزه بیمهای و اقتصادی مالی و در زمینه خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است.
323 مورد پیامک به سامانه 10001420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمهای و به تعداد 255 مورد بوده که بیشترین پرسش مخاطبان در حوزههای خدمات غیرحضوری و فنی بیمه شدگان مطرح شده است.
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی، یک هزار و 331 نفر از مراجعین حضوری در آبان سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد 939 نفر و در حوزه بیمهای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمریها است.
انتهای پیام/4044/
انتهای پیام/