دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 13:48
زلاتکو کرانچار:

تمرکز مرزبان روی تیم خودش باشد

سرمربی تیم ملی امید گفت: به مرزبان توصیه می‌کنم که تمرکزش روی تیم خودش باشد.
کد خبر : 344676
n00065105-b.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار در پایان تمرین امروز تیم ملی امید در خصوص اینکه آیا جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار کرده و چرا شاگردانش در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال تمرین می‌کنند، گفت: از روز گذشته اردوی تیم ملی آغاز شده و هیچ گونه جلسه و تماسی با کی‌روش نداشته‌ام.


وی ادامه داد: اردوی قبلی تیم امید در زمین الیاف برگزار شد که بارندگی باعث شده بود زمین گل شود و در حال حاضر به زمین شماره یک آمده‌ایم تا تمرینات بهتری را دنبال کنیم. تمرکز ما روی برنامه‌هایی است که داریم و تیم بزرگسالان هم فردا راهی قطر می‌شود و برنامه‌هایش پیگیری می‌کند. ما قصد داریم امروز به کیش برویم تا اردوی‌مان را آنجا دنبال کنیم.


سرمربی تیم امید در واکنش به صحبت‌های علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که اعلام کرده بود بازیکن تستی به تیم امید نمی‌دهد، اظهار کرد: سوءتفاهمی پیش آمده و ما بازیکنی را به‌عنوانِ دروازه‌بان تستی دعوت نکردیم. در اردوی فعلی معراج اسماعیلی و شهاب عادلی دروازه‌بان‌هایی هستند که در رده‌های پایه تیم ملی به‌صورت منظم رشد کرده‌اند.


وی افزود: بازی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان را دیدم و او کیفیت خوبی دارد. رقابت میان بازیکنان برای حضور در تیم ملی تنگاتنگ است. شرایط دروازه‌بان ذوب‌آهن که در تیم امید حضور دارد مناسب است. بهترین‌ها به تیم امید دعوت می‌شوند و مرزبان صحبت‌های من را اشتباه فهمیده است. به او توصیه می‌کنم تمرکزش روی تیم خودش باشد و ما هم حواس‌مان به تیم خودمان است.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته