دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 11:41

هشتمین کنفرانس مهندسی برق همزمان با ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود

سرپرست واحد گناباد گفت: هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران را در سال 1395 در روز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و ولی نعمت ما ایرانی‌ها باشکوه‌ هرچه تمام‌تر نسبت به کنفرانس‌های قبلی برگزار خواهیم کرد.
کد خبر : 34465

به گزارش خبرنگار آنا، در دومین روز از برگزاری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران که در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، دکتر مجتبی حسن‌زاده سرپرست واحد گناباد در بازدیدی که از محل برپایی کارگاه‌های تخصصی کنفرانس داشت در سخنانی با توجه به دهه مبارک کرمت افزود: هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران مصادف شد با دهه مبارک کرامت که بسیار اتفاق مبارک و خجسته‌ای است، بنابراین به حول و قوه الهی، هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران را در سال 1395 در روز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و ولی نعمت ما ایرانی‌ها با شکوه هر چه تمام‌تر نسبت به کنفرانس‌های قبلی برگزار خواهیم کرد.


حسن‌زاده اظهار کرد: این اتفاق خوبی است چرا که به نوعی فرهنگ رضوی بیش از پیش در بین دانشگاهیان و دانش‌پژوهانی که از جای جای میهن اسلامی در هشتمین کنفرانس حضور می‌یابند، ترویج و گسترش پیدا می کند.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد از تمامی کنفرانس‌ها و همایش‌هایی که تاکنون برگزار کرده به اهداف مورد نظر خود رسیده است. یکی از اهداف هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران تعامل و ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش صنعت است که در یک نمونه و بعد از جلسه افتتاحیه کنفرانس در نشستی که با قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی و مدیر تحقیقات آن شرکت - که از جمله میهمانان کنفرانس بودند- برگزار شد، مقرر شد نسبت به عقد تفاهم‌نامه مشترکی اقدام شود.


حسن‌زاده گفت: در این نشست، با توجه به امکانات و تجهیزات پیشرفته و بی‌نظیر آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، آمادگی خود را برای ارائه خدمات آزمایشگاهی، انجام آزمایش‌های تخصصی، انجام پروژه‌های مشترک، طرح‌های برون دانشگاهی، برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه کارشناسان ادارات برق و... اعلام کرد که قائم مقام شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی با بیان اینکه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی گناباد که در ادارات برق استان مشغول به کار هستند از توانائی‌های بالایی برخوردار هستند از پیشنهادهای ارائه شده استقبال کرد که در نهایت عقد قرارداد را به دنبال خواهد داشت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، پوشش خبری خوب هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران را یادآور شد و افزود: اصحاب رسانه و خبر با همدلی و به طور گسترده در هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران حضور فعالی داشتند و پوشش خبری بسیار مناسبی از این رویداد بزرگ علمی کشور داشتند که وظیفه خود می‌دانم از زحمات و تلاش این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب