دهقانی عنوان کرد؛
3 هدف برگزاری بازارچههای کارآفرینی دانشجویی
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اهداف برگزاری هشتمین بازارچه کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا دهقانی صبح امروز در اختتامیه هشتمین بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: هدف اصلی برگزاری این بازارچه و نمایشگاه تجربه عملی در کار و تمرین کردن برای شرکت در بازارهای بزرگ شهر و جرأت انجام کارهای بزرگتر است.
وی با بیان اینکه خلاقیت دومین هدف این نمایشگاه بود، اظهار کرد: انسان از جنس خداست و خدا خلاق و خالق است. در بازار، انسانهای خلاق طرفدار بیشتری دارند.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد سومین هدف در این بازارچه را تمرینسازی عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل شکست در کارها تمریننکردن است.
دهقانی بیان کرد: نقطه قوت بازارچه امسال، انسجام غرفهها و تنوع در محصولات و ارائه بهموقع آنهاست و حضور مداوم صاحبان غرفه است.
انتهای پیام/4121/4062
انتهای پیام/
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد یزد در گفتوگو با آنا خبر داد:
برپایی متفاوت بازارچه کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفتمین دوره
رئیس واحد یزد تاکید کرد:
لزوم ایجاد بسترهای کارآفرینی برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد
مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد: