دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار سدهی:

علوم انسانی نیازمند تولید جدید و متناسب با جامعه اسلامی است

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح گفت: در حوزه علوم انسانی اسلامی باید تولید نو و متناسب با نیازهای جامعه اسلامی داشته باشیم.
کد خبر : 344569
1753174_534.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار عباس سدهی صبح در چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای که صبح امروز در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد، گفت: آثار مکتب دفاعی و اندیشه ناب رهبر معظم انقلاب اسلام است که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد چنین امنیتی و حضور توانمند جمهوری اسلامی در منطقه و توسعه عمق راهبردی آن هستیم. 


وی با بیان اینکه آثار این اندیشه دفاعی موجب عزت جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی شده است، افزود: پیش از دوستان، دشمنان به اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران و حضور مؤثر ما در منطقه اعتراف می‌کنند.


رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح با اشاره به ضرورت وجودی پژوهش در تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب گفت: در این باره کتاب دفاع هوشمند را برای تبیین اندیشه‌های دفاعی فرمانده معظم کل قوا، تألیف شده است.


سدهی افزود: کتاب دفاع هوشمند یک اثر تطبیقی است و مستندات قرآنی و دینی به‌صورت شفاف و مدون آورده شده است و امیدوارم که شاهد مفاهیم نو مانند دفاع آرمانی و دفاع تمدن‌‌ساز که از نظریات دفاعی رهبر انقلاب برگرفته شده‌اند، باشیم. 


وی در پایان اظهار کرد: در حوزه علوم انسانی اسلامی باید تولید نو و متناسب با نیازهای جامعه اسلامی داشته باشیم تا نتیجه‌‌‌گیری‌های ما منتهی به سکولاریسم نشود بلکه منتهی به ارزش‌های اسلامی شوند.


انتهای پیام/۴۰۷۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته