دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 09:11
لاهوتی تشریح کرد؛

افزایش بودجه آموزش و پرورش و اعتبارات رفاهی مردم ویژگی بودجه 98

سخنگوی فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی مجلس جلسه فراکسیون متبوعش با رئیس سازمان برنامه و بودجه را تشریح کرد.
کد خبر : 344542

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرنگاران، مهرداد لاهوتی در تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با موضوع بررسی بودجه سا ل 98 که با حضور نوبخت انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه از احتمال تغییرات در لایحه بودجه خبرداد.


وی با بیان اینکه نوبخت گفت که بودجه سال 98 یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شود، تصریح کرد: وی همچنین اعلام کرد در بودجه سال آینده 126 هزار میلیارد تومان برای درآمدهای مالیاتی و 65 هزار میلیارد تومان در هزینه‌های عمرانی پیش‌بینی شده است.


سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه به گفته نوبخت احتمالاً بودجه در دو سقف تصویب می‌شود، تأکید کرد: سقف 407 هزار میلیارد تومانی و 436 هزار میلیارد تومانی برای بودجه سال در نظر گرفته شده است.


لاهوتی خاطرنشان کرد: نوبخت افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش به 64 هزار میلیارد تومان و افزایش اعتبارات رفاهی و حمایتی مردم را از ویژگی‌های بودجه عنوان کرد.


وی با بیان اینکه به گفته نوبخت براساس بودجه سال آینده، روزانه یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت به فروش می‌رسد، در حالی که سال گذشته فروش نفت روزانه دو میلیون و 400 هزار بشکه بود.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته