دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف جسد خانم دستیار تهیه در یک جزیره پس از شرکت در یک عروسی فوق‌محرمانه + تصاویر و ویدئو

جنازه دستیار جوان یکی از تهیه‌کنندگان مشهور، هنگام تعطیلات در یکی از جزایر اقیانوس آرام پیدا شد. وی پس از عروسی فوق محرمانه یک ستاره هالیوود با او همراه شده بود.
کد خبر : 34446

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کارمل ماسگروو دستیار تهیه 28 ساله فیلم‌هایی چون «تفنگدار» ( فیلم اکشنی با بازی شان پن) و «بدون توقف» (اکشنی با بازی لیام نیسن) روز پنجشنبه هنگامی که در تعطیلات به سر می‌برد و برای شرکت در مراسم عروسی یکی از ستاره‌های هالیوود جزیره‌ای در اقیانوس آرام رفته بود، به شکلی مرموز از دنیا رفت. وی از روز چهارشنبه ناپدید شده بود و مقامات پلیس عملیات جست‌و‌جو برای یافتن او را به اجرا گذاشتند تا آنکه صبح پنجشنبه جنازه وی در ساحل پیدا شد.


خبر مرتبط: شان پن «تفنگدار»، قهرمان اکشن شد +ویدئو (تریلر)



کارمل ماسگروو


ماسگروو دستیار جوئل سیلور بود؛ تهیه‌کننده مشهوری که آثاری چون «ماتریکس»، «جان سخت» و «شرلوک هولمز» را در کارنامه دارد. وی در زمان مرگ همراه با جوئل سیلور و خانواده او و چند تن دیگر از عوامل فیلم‌ها و ستاره‌های هالیوودی برای تعطیلات به جزیره بورا بورا، در جنوب غربی تاهیتی از جزایر پولینزی فرانسه رفته بود.



جوئل سیلور



بدون توقف



تفنگدار


هالیوود ریپورتر به نقل از روزنامه محلی تاهیتی اینفوز نوشت که مقامات پلیس خبر کشف جسد این خانم تهیه‌کننده جوان را اعلام کرده‌اند. هنوز علت مرگ کارمل ماسگروو مشخص نشده است.


ویدئوی مربوط به این حادثه را در لینک ذیل می‌توانید ببینید:







کارگزار جوئل سیلور تهیه‌کننده در بیانیه‌ای اعلام کرد: «جوئل سیلور، خانواده او و کارشناسان از شنیدن خبر درگذشت کارمل ماسگروو عمیقاً آشفته شده‌اند. کارمل دوستی خوب و همکاری محترم بود که آینده‌ای درخشان در پیش رو داشت.»


به گزارش یو.اس.ای تودی جوئل سیلور و همکارانش برای پیوستن به جنیفر آنیستن، ستاره هالیوودی و همسر سابق برد پیت به جزیره بورا بورا سفر کرده و با بازیگرانی مانند جیسن بیتمن و جیمی کیمل همراه شده بودند. جنیفر آنیستن و جاستین ثورو بازیگر «روانی آمریکایی» روز 5 اوت (14 مرداد) در یک مراسم فوق محرمانه در لس‌آنجلس ازدواج کرده و سپس به بورا بورا رفته بودند.



جزیره بورا بورا


خبر مرتبط: اسلحه‌فروشان آمریکایی لیام نیسن را تحریم کردند


کارمل ماسگروو همچنین در فیلم «شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها» به عنوان دستیار تهیه با جوئل سیلور همکاری کرده و درگیر مراحل پیش تولید فیلم دلهره‌آور جنایی «آدم‌های خوب» به کارگردانی شین بلک و بازی راسل کرو، کیم بیسینگر و رایان گازلینگ بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: برد پیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته