دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 11:37
مدیر کل سازمان مدارس غیر دولتی:

تاثیر 10 درصدی کیفیت‌بخشی در تعیین شهریه مدارس غیر دولتی/ نگاه‌ها به مدارس غیر دولتی تنگ‌نظرانه است

مدیر کل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه به مدارس غیر دولتی تنگ‌نظرانه است گفت: امسال کیفیت‌بخشی حداقل 10 درصد در تعیین شهریه مدارس غیر دولتی نقش دارد.
کد خبر : 34442

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مجتبی زینی وند در همایش دوره آموزشی مشارکت مردمی و توسعه مدارس غیر دولتی با رویکرد سند تحول بنیادین که در سالن همایش‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اظهارکرد: معلم آموزش دیده و با انگیزه در تحول و ارتقاء کیفیت‌های آموزشی و پرورشی و ارائه الگوهای مورد انتظار اولیا نقش مهمی را ایفا می‌کند.


وی با تاکید بر این موضوع که کیفیت آموزشی نقش تاثیر گذاری در مدارس غیر دولتی دارد افزود: موسس، مدیر، مدیر مشارکت و کارشناس و همچنین مسئول غیر دولتی با همدلی و همزبانی می‌توانند به ارتقاء کیفیت مدارس غیر دولتی کمک کنند.


زینی وند تصریح کرد: دسترسی به کیفیت مدارس غیر دولتی با هماهنگی و تعامل، اشتراک مصادیق، اتحاد و همدلی بین موسسان و مدیران مشارکت به وجود می‌آید که موجب تربیت نیروهای توانمند نیز می‌شود.


مدیر کل سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش با بیان اینکه اکثریت افرادی که عمری در آموزش و پرورش مشغولیت داشتند و پس از بازنشستگی تجارب خود را به مدارس غیر دولتی آوردند باید توسط مدیران مشارکت و کارشناسان مدارس غیر دولتی مورد استقبال قرار گیرند، عنوان کرد: به اندازه کافی نگاه تنگ‌نظرانه و سخت‌گیرانه به مدارس غیر دولتی وجود دارد بنابراین باید همدلی و هماهنگی بین مسئولان مدارس غیر دولتی وجود داشته باشد تا منجر به کیفیت شود.


زینی وند ادامه داد: کیفیت بخشی در تعیین الگوی شهریه از 7 درصد به 10 درصد رسیده است و 500 امتیاز نیز برای بکارگیری معلمانی که رشته تحصیلی آنها با تدریس‌شان مطابقت دارد و همچنین برای برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه در سال جاری حداقل 10 درصد کیفیت‌بخشی در تعیین الگوی شهریه مدارس غیر دولتی نقش دارد، اضافه کرد: نظارت بر مدارس غیر دولتی وظیفه ما است اما باید بعد از حمایت و هدایت باشد نظارت باید قوت قلبی برای مدیر مدرسه غیر دولتی باشد نه اینکه او را به زمین بزنیم در دستورالعمل جامعه اولویت ما همین است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته