سازمان بیمه سلامت بازاریابی تلفنی ندارد
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بیمه سلامت، محمد منتقمیراد درباره سوء استفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماسهای تلفنی برخی شرکتها افزود: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمهشدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از طریق ادارههای کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمهشدگان ارائه میکند.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی افراد یا شرکتها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم میکنند و بهطور مثال میگویند هزینههای درمانی را با پرداخت هزینهای اندک انجام میدهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم سوء استفاده میکنند.
منتقمیراد افزود: البته تعدادی از این شرکتها شناسایی شدهاند و از مردم نیز میخواهیم که به این شرکتها و تماسهای تلفنی اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیکترین اداره کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در سازمان بیمه سلامت موضوع را بهصورت جدی پیگیری میکنند.
انتهای پیام/4044/ن
انتهای پیام/