دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 12:46

مهرابیان: روابط عمومی‌ها مشاوران مدیران خود باشند

رئیس دانشکده بهداشت استان گیلان با بیان اینکه مدیران روابط عمومی باید علم و دانش در کار خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید کوششی آگاهانه داشته و به نوعی وسیله جلب نظر باشند و برای مدیران خود به عنوان یک مشاور محسوب شوند.
کد خبر : 34431

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فردین مهرابیان در نخستین دوره ‌آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان که در واحد بندرانزلی برگزار شد، کار روابط عمومی را انتقال تجربه‌ها دانست و تصریح کرد: کار روابط عمومی از هنر، فن و فلسفه مدیریت گرفته می‌شود، بنابراین مدیر روابط عمومی باید در کارها تحلیل خود را داشته باشد.


وی با توجه به راه‌های موفقیت در مدیریت روابط عمومی، افزود: هر مانعی وسیله پیشرفت است، به شرطی که مدیر این نهاد در سازمان برای آینده اهداف خاص خود را طراحی کرده و به کار خود تعهد داشته باشد.


مهرابیان اضافه کرد: پنج اصل مهم مسئولیت‌پذیری، پشتکار، پافشاری برای رسیدن به هدف، مثبت‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای سازمان دهی به کارها در کنار تدبیر باعث پیشرفت در کار مدیران روابط عمومی می‌شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با توجه به نقش روابط‌عمومی هر سازمان در موقعیت‌های مختلف به صورت اجمالی، گفت: آینده نگری، بحران ستیزی، اعتمادسازی، شفاف‌سازی، تواضع، وفاداری به سازمان، حمایت‌گری، خستگی‌ناپذیری، عدالت محوری، استقلال و مهمتر از همه، عشق به هنر روابط عمومی از ویژگی‌های یک روابط عمومی مطلوب و کار آمد است .


وی روابط عمومی را وسیله ارتباط دو سویه بین سازمان‌ها و مردم دانست و تاکید کرد: مدیران روابط عمومی باید از گذشته درس بگیرند، از حال استفاده کنند تا بتوانند فردا را بسازند.


فردین مهرابیان اکنون رئیس دانشکده بهداشت استان گیلان است و دارای مدرک PHD مدیریت خدمات بهداشتی درمانی بوده و مدیرکلی روابط عمومی استانداری گیلان و سال‌ها مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی از جمله سوابق اوست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته