دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی فولاد خوزستان:

شکست تراکتورسازی بازیکنان فولاد را به خودباوری رساند

مربی دروازه‌بان‌های فولاد گفت: برتری در خانه تراکتورسازی بازیکنان فولاد را به خودباوری رساند.
کد خبر : 344291
1544820669c9e14f4771.jpg

ابراهیم میرزاپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی آنا، در خصوص برتری فولاد خوزستان در خانه تراکتورسازی تبریز و صعود پنج پله‌ای تیمش در جدول رده‌بندی گفت: خوشحالم که روز گذشته هواداران و بینندگان فوتبالی زیبا را تماشا کردند. در این بازی موقعیت‌های زیادی نصیب دو تیم شد که خوشبختانه برنده زمین را ترک کردیم.


وی ادامه داد: فولاد خوزستان با آمدن افشین قطبی در سمت سرمربی، شرایط روحی خوبی پیدا کرده و بازیکنان آماده‌اند تا بهترین نمایش را ارائه کنند. توانستیم در قالب تاکتیکی خوبی بازی کنیم و فرصت گل‌زنی آن‌چنانی به تراکتورسازی ندهیم و در مقابل موقعیت‌های گل‌زنی مناسبی را ایجاد کنیم. مزد بازی برترمان را هم گرفتیم و دو گل از تراکتور پیش افتادیم. طبیعی بود که حریف با فشار 70 هزار تماشاگری که داشت برای رسیدن به گل تلاش زیادی خواهد کرد و نهایتاً هم توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در پایان بازنده شد.


مربی دروازه‌بان‌های فولاد یادآور شد: بازیکنان تیم ما برابر تراکتورسازی فرصت‌های خوبی را در ضدحملات از دست دادند و باید در بازی‌های بعدی از موقعیت‌هایی که نصیب‌شان می‌شود بهتر استفاده کنند. البته پیروزی در خانه تراکتور نتیجه بسیار خوبی است که بازیکنان ما را به خودباوری مناسبی خواهد رساند. آنها با 18 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفتند و می‌توانند در نیم‌فصل دوم با انگیزه بیشتری برای رسیدن به رده‌های بالاتر تلاش کنند.


وی درباره اعتراض بازیکنان تراکتورسازی به وقت‌کشی احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد گفت: گرفتگی عضله در دقایق پایانی مسابقه فوتبال اتفاقی کاملاً طبیعی است. مرادیان اصلاً قصد اتلاف وقت را نداشت و پیام حیدری داور مسابقه هم پنج دقیقه وقت اضافه به‌خاطرِ درمان مرادیان و دیگر اتفاقات بازی اعلام کرد. افشین قطبی و من اصلاً علاقه‌ای به ضدفوتبال نداریم و مرادیان هم چنین کاری را انجام نداد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته