دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1397 - 11:26
کارگر عنوان کرد؛

تلاش غرب برای انحراف نسل جوان از حاکمیت الهی جمهوری اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان عنوان کرد که غرب در تلاش برای انحراف نسل جوان از حاکمیت الهی و توحیدی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر : 344275
1W6A07442.jpg

حجت‌الاسلام حسین کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زرقان بیان کرد: از همان سال‌های آغازین تأسیس جمهوری اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی بر اساس حاکمیت الهی و توحیدی بنا شد و حاکمیت الهی بر پایه تقوا صورت گرفت.


وی گفت: این رویکرد الهی و توحیدی همانند خاری در چشمان شیطانی و دشمنان قسم‌خورده غربی بوده تا آنجا که از همان ابتدای انقلاب شاهد هرگونه اقدامات سلبی و ایجابی در دستور کار سران غربی بوده‌ایم.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ادامه داد: غرب با کمک از عوامل خود و ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطی و ایجاد تحریم‌های سرسخت و ظالمانه قصد در شوراندن جوانان علیه نظام جمهوری اسلامی را داشته تا نه‌تنها اهداف و بسترهای نظام اسلامی محقق نشود؛ بلکه جامعه اسلامی را به سمت‌وسوی جامعه‌ای به‌شدت سکولار سوق دهد.


کارگر خاطرنشان کرد: از دیدگاه این‌جانب باید برای به هم ریختن این معادلات شوم به جوانان انقلابی و ارزشی در دانشگاه‌ها بهاداده شود و با برگزاری مناظرات علمی در نقد سبک زندگی غربی و تبلیغ سبک زندگی اسلامی ایرانی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز هست با یک جهاد همگانی و علمی بر پایه عقلانیت هدف‌ساز و عاری از هرگونه تفرقه و نگاه جزیره‌ای پله‌های رشد و ترقی را برای نسل حاضر فراهم‌ کنیم.


انتهای پیام/4062
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته