دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1397 - 11:39
در هفته پژوهش؛

28 مسابقه علمی و مهارتی در سما رشت برگزار می‌شود

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت گفت: برنامه‌های هفته پژوهش با محور فعالیت‌های مدارس و آموزشکده سما با رویکرد شعار هفته پژوهش مصوب شد.
کد خبر : 344224
سماواحد رشت هفته پژوهش.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند صبح امروز در نشست هماهنگی شورای پژوهشی سما دانشگاه آزاد اسلامی رشت با اشاره به شعار هفته پژوهش با عنوان «پژوهش هدفمند، فن‌آوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی» گفت: برگزاری 25 کارگاه آموزشی و پژوهشی، 28 مسابقه علمی و مهارتی و بیش از 10بازدید علمی، سخنرانی، جشنواره و نمایشگاه‌های متنوع در مدارس سما واحد رشت در هفته پژوهش برنامه‌ریزی‌شده است.


ابراهیم باوفا رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت نیز در این جلسه برنامه‌های هفته پژوهش در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت را برشمرد و اظهار کرد: برگزاری 10 سخنرانی علمی و پژوهشی، 12 کارگاه پژوهشی و مهارتی، 8 بازدید علمی از مراکز علمی و صنعتی، 5 مسابقه علمی و مهارتی در رشته‌های مختلف تحصیلی در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت ازجمله این برنامه‌هاست.


مدیر پژوهش سما واحد رشت نیز گفت: مستندات علمی و پژوهشی پژوهشگران سما واحد رشت در بخش‌های آموزشکده، مدارس، اعضای هیات علمی، باشگاه پژوهشگران جوان و بخش ویژه در نشست هماهنگی شورای پژوهشی سما واحد رشت موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد از برگزیدگان در جشنواره گرامیداشت هفته پژوهش که سوم دی‌ 97 برگزار خواهد شد تقدیر شود.


آمنه محمدی گفت: برگزاری جشنواره گرامیداشت هفته پژوهش در سوم دی‌ با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و معاونان دانشگاه، رؤسای اداره آموزش‌وپرورش، مدیران، استادان، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان  برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته