دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 09:53

کواچ: بازیکنانم خسته‌اند/ بازی با فرانسه آزمایش خوبی است

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی 100 درصد آماده نیستند اما در شرایط خوبی به سر می‌برند.
کد خبر : 34419

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز مسابقات والیبال جام واگنر در خصوص حضور در این رقابت‌ها گفت: «برای کسب بهترین نتیجه به اینجا آمدیم تا با دستی پر راهی جام‌جهانی شویم. در گام نخست با فرانسه و پس از آن هم با لهستان بازی خواهیم داشت. برای ما مهم است که در بالاترین مکان ممکن در بین این چهار تیم قرار بگیریم. هدف ما این است که یک والیبال تماشایی را به نمایش بگذاریم.»


بوبان درباره رویارویی ایران و فرانسه افزود: «همه می‌دانند که فرانسه چه تیم پر قدرتی است. امسال فرانسه توانست قهرمان لیگ جهانی شود. تیم ما هم بسیار خوب بازی کرد. نباید فراموش کرد که ما هم به خاطر یک امتیاز با وجود بازی‌های خوبی که ارائه کردیم از گروه خود صعود نکردیم. به هر حال تقابل با فرانسه آزمایش خوبی است. باید به میدان رفت و دید که چه تغییراتی حاصل شده است.»


وی با بیان اینکه نتیجه در این چنین مسابقاتی مهم نیست، خاطرنشان کرد: «رقابت در جمع چهار تیم برتر دنیا سخت است. تمام حواس ما روی جام‌جهانی است و اینکه در مسابقات دوستانه، بازیکنانمان را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.»


کواچ در خصوص وضعیت تیم ایران پیش از مسابقات جام واگنر گفت: «بازیکنان خسته هستند، اما در شرایط خوبی به سر می‌برند. 100درصد آماده نیستیم، چون می‌خواهیم نیروی کامل خود را برای 20 روز آینده خرج کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته