دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

تجارب پیرمرد آلمانی و رازهای ماندگاری در استقلال

سرمربی آلمانی استقلال با حضور در استقلال توانسته سبک خاصی را وارد تیمش کند، تجارب ارزشمندی دارد که می‌‌شود از این تجربیات برای موفقیت‌های آینده استفاده کرد.
کد خبر : 344183

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.


براین‌اساس، شاگردان شفر که به دنبال پیروزی دیگری این بار مقابل پدیده بودند در نیمه نخست نتوانستند تفکرات تاکتیکی سرمربی آلمانی را بر تیم حریف تحمیل کنند، اما در نیمه دوم حتی با گل نیز رسیدند اما گل سالم آبی‌پوشان با اشتباه کمک‌داور آفساید اعلام شد.


استقلال در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست تا حدود زیادی خود را به جمع مدعیان نزدیک کند، اما با این تساوی باید منتظر سایر نتایج و یک نیم‌فصل دست‌نخورده باشد.


منتقدان استقلال که شفر را به دلیل نتایج اخیر ملامت می‌کردند، حال با تغییر تاکتیکی، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان را مورد تحسین قرار می‌دهند. سیستم شفر از همان روز نخست حضور در استقلال پاس‌کاری یک‌ضرب دو ضرب بدون هیچ کار اضافی بوده است.


آبی‌پوشان تقریباً موفق شده‌اند سیستم و تاکتیک سرمربی‌شان را در زمین به نمایش بگذارند، اما شفر نیازمند یک برنامه بلندمدت برای پیاده کردن برنامه‌های خود در استقلال است.


نتیجه‌گرا بودن فوتبال ایران موجب شده مربیانی که سبک خاصی دارند و برنامه بلندمدت، نتوانند برنامه‌های خود را در تیم‌شان به اجرا دربیاورند و همین موجب عقب‌ماندگی فوتبال کشورمان نسبت به سایر کشورها شده است.


نمونه بارز موفقیت تیم‌ها با مربیان خارجی به پرسپولیس بازمی‌گردد، تیمی که توانست با فرصت دادن به برانکو به نتایج فوق‌العاده‌ای طی سال‌های گذشته برسد.


حال استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا از تجارب ارزشمند و توانایی شفر نهایت استفاده را ببرند و با اجرای برنامه‌های این مربی در سال‌های آینده همان تیمی شوند که هواداران می‌خواهند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته