دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1397 - 15:28
واعظی:

همکاری‌های ایران و ترکیه رو به گسترش است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به روابط رو به گسترش و راهبردی ایران و ترکیه، بر توسعه، تقویت و تحکیم همه‌جانبه مناسبات و همکاری‌های دو کشور تأکید کرد.
کد خبر : 344157

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی که در رأس هیأتی برای دیدار و رایزنی با مقامات و مسئولان عالی‌رتبه ترکیه به این کشور سفر کرده است، عصر پنجشنبه با «برات آل بایراک» وزیر دارایی ترکیه، دیدار و در زمینه راهکارهای توسعه روابط و همکاری‌های اقتصادی تهران-آنکارا با یکديگر گفتگو کردند.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور و وزیر دارایی ترکیه در این دیدار با ابراز علاقه‌مندی به گسترش روابط اقتصادی دو کشور، همکاری‌های دوطرفه را در توسعه مناسبات ایران و ترکیه راهبردی دانست.


واعظی و آل بایراک روابط و همکاری‌های ایران و ترکیه را در سال‌های اخیر مثبت و رو به گسترش دانستند و بر ضرورت توسعه بیش‌ازپیش مناسبات اقتصادی و تلاش در راستای افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور تأکید کردند.


قرار است در سفر آتی رئیس‌جمهور کشورمان به ترکیه، پنجمین دور نشست شورای عالی همکاری‌های راهبردی دو کشور با حضور رؤسای جمهور ایران و ترکیه برگزار شود که در این راستا محمود واعظی و وزیر دارایی ترکیه بر موضوعاتی که قرار است در این نشست مطرح شوند، توافق کردند.


انتهای پیام/4079/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته