دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوئل کهکشانی‌ها و شیاطین سرخ برای جذب سرمربی آرژانتینی

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستریونایتد رقابت شدیدی را برای جذب سرمربی آرژانتینی تاتنهام آغاز کرده‌اند.
کد خبر : 344071
پوچتیو.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستریونایتد رقابت شدیدی را برای جذب سرمربی آرژانتینی تاتنهام آغاز کرده‌اند.


مائوریتسیو پوچتینو در چند سال اخیر با تاتنهام بسیار خوب نتیجه گرفته است و این تیم را به جمع بزرگان فوتبال اروپا وارد کرده است. تاتنهامی‌ها تحت هدایت پوچتینو پس از مدت‌ها سه فصل پیاپی است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در لیگ جذاب و سخت انگلیس کسب می‌کنند و با کنار زدن رقبای سختی مانند آرسنال و منچستریونایتد، موفق به کسب این مهم شده‌اند. در فصل پیش روی لیگ قهرمانان نیز، تاتنهام با بازی‌های درخشان خود به ویژه آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل بارسلونا در نوکمپ، موفق شد به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده و اینترمیلان را به لیگ اروپا بفرستد.


رئال مادرید مدت‌هاست به دنبال پوچتینو بوده و قصد دارد در پایان فصل جاری، مذاکرات خود را با این مربی آرژانتینی آغاز کند، از طرفی مسئولان باشگاه منچستریونایتد نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف شیاطین سرخ تحت هدایت ژوزه مورینیو و احتمال کسب نکردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد، از هم‌اکنون پوچتینو رو به عنوان جایگزین آقای خاص در نظر گرفته‌اند.


حال باید دید در دوئل پنهان کهکشانی‌های اسپانیا و شیاطین سرخ انگلیس، کدام تیم موفق به جذب پوچتینو خواهد شد و آیا تاتنهام می‌تواند این مربی را در لندن نگاه دارد یا خیر.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب