دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یکشنبه برگزار می‌شود؛

مراسم ولادت امام حسن عسکری (ع) در شهرری

در هفته فرهنگی شهرری مراسم ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر : 344016
40589.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته فرهنگ شهرری و ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع)، مراسمی از سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه شام ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، یکشنبه 25 آذر با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین حسینی قمی و مداحی مهدی سلحشور بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.


همچنین در روز یکشنبه مراسم جمع‌خوانی خدام حرم مطهر از ساعت 16:30 و «ویژه‌برنامه راوی حدیث در عصر حضرت عبدالعظیم (ع)» با حضور خانم فخر روحانی از ساعت 16 در سالن شیخ کلینی در روز یکشنبه برگزار می‌شود.


محفل دانش‌آموزی انس با قرآن کریم در مدارس شهرری از ساعت 10 تا 12 و همچنین محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش آموزان در مدرسه پسرانه راهنمایی شاهد علامه طباطبایی شهرری در روز 25 آذر برگزار خواهد شد.


اجرای برنامه عیادت از بیماران بستری آسایشگاه کهریزک از ساعت 10 صبح و برگزاری مراسم جشن تکلیف در مصلای ری از دیگر برنامه‌های روز یکشنبه 25 آذر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شمار می‌آید.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته