دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1397 - 15:57
رئیس دانشگاه آزادتنگستان:

دانشگاه آزاد پاسداشت مقام شهیدان را از اولویت‌های خود می‌داند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری تکریم مقام والای شهیدان را از اولویت‌های مهم خود می‌داند.
کد خبر : 344014
15.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنگستان، مهندس قدرتیان ظهر امروز در دومین یادوارهٔ شهدای دانشجوی شهرستان تنگستان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان برگزار شد گفت: خدا را شاکریم که امسال برای دومین‌بار افتخار برگزاری و میزبانی یادوارهٔ شهدای دانشجو نصیب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان شده است.


وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با تأسی از فرمایش گوهربار مقام معظم رهبری که همانا زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تجلیل و پاسداشت از مقام والای شهیدان را از اولویت‌های مهم خود می‌داند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان نیز بر پایه همین سیاست، تاکنون سعی کرده است در این زمینه پیشگام باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های آنان حق بزرگی به گردن همه ما دارند که با دانش‌اندوزی و تلاش برای تداوم راه آنان می‌توانیم این دین را ادا کنیم و آنچه حائز اهمیت هست امنیت و آسایشی است که به برکت خون این شهدا از آن برخورداریم.


به گزارش آنا، در این یادواره از سوی بسیج دانشجویی استان بوشهر از تلاش‌های مهندس قدرتیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در راستای برپایی یادواره‌های شهدا و نیز حمایت از اردوهای جهادی و راهیان نور دانشجویی قدردانی شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب