دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کشتی‌آرای خبر داد؛

نزول بی‌سابقه نرخ طلا و سکه در 4 ماه اخیر

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اصناف ایران گفت: روز گذشته نرخ طلا و سکه با کاهش بی‌سابقه‌ای در چهار ماه اخیر روبه‌رو شد.
کد خبر : 344004

محمد کشتی‌آرای در گفتگو با خبرنگار حوزه طلا و ارز گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به‌اینکه روز گذشته نرخ طلا و سکه در بازار تهران به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه اخیر رسید، گفت: تا ساعت 12 ظهر روز گذشته قیمت هر تمام‌سکه طرح جدید در بازار تهران به 3 میلیون و 500 هزار تومان رسید که این قیمت در چهار ماه گذشته بی‌سابقه بود.


نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: روز گذشته پس از ساعت 12 ظهر شاهد هجوم متقاضیان برای خرید طلا و سکه به بازار بودیم که وقوع همین اتفاق موجب شد تا امروز نرخ هر قطعه تمام‌سکه طرح جدید به بیش از 3 میلیون و 710 هزار تومان برسد.


وی با بیان اینکه از دیروز تا امروز قیمت هر قطعه تمام‌سکه طرح جدید در بازار تهران بیش از 210 هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: در شرایط کنونی نیم‌سکه یک میلیون و 850 هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و 80 هزار تومان، سکه گرمی 634 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 326 هزار و 500 تومان در بازار تهران معامله می‌شوند.


کشتی‌آرای تصریح کرد: نوسان نرخ طلا و سکه ارتباط مستقیمی با قیمت ارز دارد و امیدواریم با تداوم روند کاهشی نرخ ارز، شاهد نزول قیمت طلا و سکه در بازار باشیم.


انتهای پیام/4094/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
Ali.m@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
۰
عجب از صد شده سیصد و سی صعود نداشته از سیصد و بیست و نه شده سیصد و سی نزولی شده
هلدینگ شایسته