دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«همین الان یهویی» به سراغ اسکیمر می‌رود

برنامه تلویزیونی آموزش‌محور «همین الان یهویی»، درباره یک شیوه جدید کلاهبرداری به نام «اسکیمر» اطلاع‌رسانی می‌کند.
کد خبر : 343980
@!!.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، برنامه تلویزیونی آموزش‌محور «همین الان یهویی» در جدیدترین قسمت خود که جمعۀ پیش رو پخش خواهد شد، درباره یک شیوه جدید کلاهبرداری به نام «اسکیمر» اطلاع‌رسانی می‌کند.


این برنامه تلویزیونی که توسط سید جواد محسنی تهیه و کارگردانی شده، در هر قسمت به موضوع شیوه‌های پرداخت الکترونیک می‌پردازد و در قسمت جدید که جمعه بیست و سوم آذر روی آنتن می‌رود، موضوع اسکیمر را مطرح می‌کند و در پی آن، اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با این معضل را ارائه می‌دهد.


در روش اسکیمر، کلاهبرداران مدرن امروزی با نصب یک صفحه کلید تقلبی روی دستگاه‌های عابربانک، به تمامی اطلاعات شخص دست پیدا می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند با ساختن یک کارت بانکی دیگر، به‌سادگی از آن برداشت پول داشته باشند.


برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» از آیتم‌های گوناگون آیتم نمایشی، گفتگو با عروسک، دوربین مخفی و ... تشکیل شده و به شکلی تخصصی و دانش‌بنیان، در خصوص رفتار صحیح اقتصادی در زمینه پرداخت‌های الکترونیک به مخاطب آموزش می‌دهد.


«همین الان یهویی» با اجرای ندا غفاری و با حضور بازیگرانی همچون یوسف صیادی، شراره درشتی، آرش نوذری و ... هر جمعه ساعت 22 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/4072/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته