دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گفتگوی کی‌روش و شفر و برگزاری تمرین تیم ملی + گزارش تصویری

تمرین تیم ملی فوتبال کشومان صبح امروز با حضور 6 بازیکن برگزار شد.
کد خبر : 343973
12.JPG

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرين صبح امروز تيم ملی با حضور 6 بازیکن در زمين شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد.


بازیکنان تيم ملی که پیش از شروع اردوی نهایی در قطر در تهران حضور یافته بودند، صبح امروز به مرکز ملی فوتبال آمده و تمرينات خود را زیر نظر کادر فنی و کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی پیگیری کردند.


در تمرين امروز امید ابراهيمی، رامين رضاییان، محمدرضا خانزاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و محمدحسین کنعانی‌زادگان حضور داشتند.



 


*دیدار کی‌روش و شفر در هتل آکادمی فوتبال


سرمربی تيم ملی و وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران صبح امروز با يکدیگر دیدار کردند.


صبح امروز کارلوس کی‌روش و وینفرد شفر در محل هتل آکادمی ملی فوتبال با يکدیگر دیدار و گفتگو کردند. اين دیدار صميمانه در حاشیه حضور تيم استقلال در اردو و اقامت اعضای اين تيم در هتل آکادمی ملی فوتبال صورت گرفت و سرمربیان تيم ملی و باشگاه استقلال با يکدیگر دیداری داشته و به گفتگو نشستند.



 


*دیدار امید ابراهیمی و وینفرد شفر


همچنین در حاشیه دیدار سرمربیان تيم ملی و باشگاه استقلال، امید ابراهیمی هم با وینفرد شفر دیدار و گفتگو کرد.


بازیکنان تيم ملی که در تهران حضور دارند طی روز گذشته و امروز در محل زمين چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال حضور يافته و تمرينات خود را پیگیری کردند. بر همين اساس، زمان حضور اميد ابراهیمی بازیکن تيم ملی با جلسه کارلوس کی‌روش و وینفرد شفر همراه بود و امید ابراهيمی ضمن دیدار با سرمربی تيم ملی و استقلال با آنها گفتگویی گرم و صميمانه داشت.



انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته