دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 19:39
انصاریان مطرح کرد؛

افزایش کیفیت آموزش و پژوهش کشور با اجرای طرح پایش آزاد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: کیفیت آموزش و پژوهش کشور با اجرای طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی افزایش می‌یابد.
کد خبر : 343877
0G5A1812.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان عصر امروز در شانزدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر افزایش بی‌سابقه رشد علمی و پژوهشی در سال‌های پس از انقلاب تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دانشجویان را با دستاوردهایی که در این سال‌ها به دست آورده‌ایم، آشنا کنیم که متأسفانه تعداد کمی از جوانان از این پیشرفت‌ها اطلاع دارند.


وی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در نظر دارند زمینه را برای آشنایی بیشتر دانشجویان با دستاوردهای علمی و پژوهشی 40ساله انقلاب اسلامی آماده کنند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: برخی رفتارهای تبعیض‌آمیز توسط مسئولان باعث ایجاد بدبینی بین مردم نسبت به نظام اسلامی می‌شود و همه ما باید در زمینه عدالت و تبعیض بر عملکرد خود نظارت بیشتری داشته باشیم.


وی اظهار کرد: متأسفانه گزارش‌هایی مبنی بر خرید و فروش پایان‌نامه است که تأثیر منفی بسیار زیادی بر حوزه آموزش و پژوهش کشور دارد و باید با جدیت با این موضوع مقابله و با متخلفان برخورد کنیم.


عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح پایش تأثیر بسیار زیادی بر افزایش کیفیت آموزش و پژوهش کشور خواهد گذاشت؛ چراکه براساس نیازهای واقعی صنعت، خدمات و جامعه در هر منطقه موضوعات پایان‌نامه تعیین و فعالیت‌های کارشناسی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته