دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نکته اصلی بیانات رهبری؛

رهبری درباره تابستان داغ به کدام سیاستمدار آمریکایی اشاره کردند

رهبر انقلاب از کلید واژه تابستان داغ استفاده کردند که منجر به شکست شد و یکی از سیاست‌مداران آمریکایی با آغاز اغتشاشات از پایان انقلاب اسلامی صحبت کرده بود.
کد خبر : 343826
13970904_1340998.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهدا و جمعی از رزمندگان مدافع که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، مواضع و نکاتی جدیدی را برای اوضاع کشور اعلام کردند که نشان‌دهنده بخشی از مشکلات و راهکارهای کشور است.


رهبر انقلاب نکات بسیار جدی درباره اوضاع جهانی و دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را بیان داشتند که اوج این موارد را می‌توان به کلید واژه تابستان داغ اشاره کرد. آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار جمله‌ای را فرمودند که حاوی مطالب جالبی برای برخی از مردم و خوانندگان عرصه سیاسی کشور خواهد بود.


اهم نکات آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار از جمله به بازآفرینی انقلاب اسلامی در ایجاد روحیه شجاعت در جوان انقلابی دانست که نکته اصلی این موضوع را باید در روحیه جهادگونه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و صدور این موضوع در گروه‌های جبهه مقاومت اعلام کرد.


نکته دیگری که رهبر انقلاب به مردم اعلام کردند که چند مرتبه بر این موضوع تأکید هم داشتند لزوم بیداری و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان از جمله آمریکا است. مورد بعدی که ایشان در صحبت‌هایشان به آن اشاره کردند درباره تقویت و تولید اقتصاد ملی در کشور بود و از مسئولان نیز خواستند که فریب ظاهرسازی برخی از دشمنان را نخورند و به وعده‌های آنها اعتماد نکنند.


مطلبی که در بین این موارد بسیار جدی از سوی ایشان اعلام شد این بود که عده‌ای با کج‌فهمی درصدد هستند تا ایران به غرب وابسته کنند که این مورد نشان از دلبستگی آنها به غرب دارد.اوج موارد دیگر آیت‌الله خامنه‌ای درباره وجود فساد اخلاقی و سیاسی در رؤسای جمهور آمریکا و به‌ویژه در در ترامپ بود که افشاگری خوبی انجام شده است.


نقطه عطف سخنرانی ایشان در کلمه «تابستان داغ» رهبری بود که اشاره به صحبت‌های جان بولتن مشاور امنیت ملی ترامپ دارد که در سخنرانی گفته بود ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را ندیده بود و از اعتراضات ایران نیز به شدت حمایت کرده بود و رهبری در پاسخ به این حرف‌ها گفتند ایران در 40 سالگی بلوغ خوبی پیدا کردند و مشکل اصلی یعنی معیشت مردم باید توسط مسئولان برطرف شود.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته