دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 17:19
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

واکنش عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان به بودجه 98

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: تهیه آب خوردن برای مردم  وظیفه دولت است که به‌رغم قول رئیس‌جمهور، نوبخت و وزرای دیگر، بودجه آن از مردم اصفهان دریغ شده است.
کد خبر : 343824
29285c2e-eb6b-4ce4-bd7f-c18e00ed5a28.jpeg

ابوالفضل  ابوترابی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از نشست صبح امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان برای تصمیم‌گیری درباره استعفای اعتراضی به عدم تخصیص بودجه به آب استان اصفهان خبرداد و گفت: تهیه آب خوردن برای مردم  وظیفه حکومت و جزو نیازهای بشری است که به‌رغم قول رئیس‌جمهور، نوبخت و وزرای دیگر، بودجه آن از مردم استان اصفهان دریغ شده است.


وی اضافه کرد: در جلسه امروز مقرر شد که 19 نفر نماینده استان در مجلس به نشانه اعتراض روز تقدیم لایحه بودجه که رئیس‌جمهور به صحن می‌آید، در جلسه حضور پیدا نکنیم و به جای حضور در صحن مجلس به منزل امام جمعه استان خواهیم رفت و اعتراض خود را از این طریق رسماً اعلام کرده و بر آن پافشاری می‌کنیم.


عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه طبیعتاً اسامی ما به عنوان غایبان صحن از تریبون مجلس و رادیو به سمع مردم اصفهان خواهد رسید گفت: امیدواریم نماینده گلپایگان و خوانسار که تنها نماینده‌ از مجمع است که استعفا نداده هم به جمع ما بپیوندد.


وی درباره درخواست رئیس مجلس از استعفادهندگان تصریح کرد: این تماس از سوی دفتر لاریجانی بوده و از نمایندگان خواستند تا تعیین تکلیف استعفاها در جلسات حضور داشته باشیم؛ اما مجمع نمایندگان به دلیل اینکه لایحه بودجه را مشروع نمی‌دانند روز یکشنبه در صحن مجلس و حتی در کمیسیون‌ها حاضر نمی‌شوند.


نماینده مردم نجف‌آباد خاطرنشان کرد: مردم ایران بدانند که هیچ موضوع دیگری جز آب آشامیدنی را پیگیری نکرده و نمی‌کنیم و دلیل این اعتراض فقط جلوگیری از قطع آب آشامیدنی پنج میلیون نفر از مردم اصفهان است که دولت تکلیف خود را نسبت به این موضوع انجام نداده است.


ابوترابی گفت: اگر نمایندگان استان اصفهان نتوانند حق مردم را از دولت بگیرند عطای این مقام را به لقایش می‌بخشند و اگر زورمان به دولت نمی‌رسد، لااقل تکلیفمان را با خودمان روشن می‌کنیم.


عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با تأکید بر اینکه در این استعفا فقط حقوق حقه مردم را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: نمایندگان از همه جناح‌های سیاسی و اقلیت‌ها در این استعفای اعتراضی حضور دارند که نمونه آن ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران است که جزو استعفادهندگان است.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته