دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 13:40
بخشنده خبر داد:

کشف 850 کیلوگرم تریاک و حشیش از تانکر قیر در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 850 کیلوگرم تریاک و حشیش از تانکر قیر در اتوبان آزادگان تهران خبر داد.
کد خبر : 343758

محمد بخشنده در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به کشف بیش از 850 کیلوگرم تریاک و حشیش در بامداد چهارشنبه(21 آذر) در تهران اظهار کرد: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در اتوبان آزادگان به یک وسیله نقلیه سنگین مشکوک شده و دستور ایست خودروی موردنظر را صادر می‌کنند.


وی ادامه داد: سرنشینان خودرو یدون توجه به هشدار پلیس به حرکت خود ادامه می‌دهند و تعقیب‌و‌گریز آغاز می‌شود و پس از طی مسافتی خودروی مورد نظر متوقف و 3 نفر سرنشین خودرو دستگیر می‌شوند؛ این افراد 690 کیلوگرم تریاک و 160 کیلوگرم حشیش را در تانکر قیر به‌صورت ماهرانه‌ای جاساز کرده بودند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: این محموله با هدف توزیع در پایتخت از زاهدان راهی تهران شده بود که با هوشیاری مأموران پلیس در اتوبان آزادگان کشف می‌شود و این عملیات از ساعات پایانی سه‌شنبه شب(20آذر) آغاز و در بامداد چهارشنبه(21 آذر) به پایان می‌رسد.


بخشنده گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سطح شهر حضوری فعال دارند و با توزیع‌کنندگان مواد و خرده‌فروشان به خصوص در اطراف مدارس به‌شدت برخورد می‌کنند؛ همچنین مأموران ویژه ما مبادی ورودی پایتخت را زیر نظر دارند تا از ورود انواع مواد مخدر به پایتخت جلوگیری کنند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان نیز درخواست داریم تا با مشاهده فروشندگان مواد مخدر پلیس را در جریان قرار دهند.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته