دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار نقدی در گفتگو با آنا:

انقلاب اسلامی بصیرت سیاسی مردم را افزایش داد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت سیاسی مردم کمرنگ بود اما امروز مردم از بصیرت سیاسی و مشارکت حداکثری برخوردارند.
کد خبر : 343685
سردار نقدی.jpg

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب در آستانه چهلمین سال پیروزی، دستاورد فرهنگی است.


وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، فرهنگ غرب در سبک زندگی مردم نفوذ کرده بود و ماهیت فرهنگ اسلامی‌ایرانی، داشت کمرنگ می‌شد؛ اما انقلاب اسلامی، جان دوباره به فرهنگ اسلامی‌ایرانی بخشید.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین دستاورد انقلاب اسلامی را مشارکت مردم در آینده سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: پیش از پیروزی انقلاب، مردم کوچکترین نقشی در آینده کشور نداشتند و رژیم طاغوت با سبک ارباب و رعیتی کشور را اداره می‌کرد و مردم را در تصمیمات مهم مشارکت نمی‌داد اما امروز بحمدالله مردم ایران از بصیرت سیاسی و مشارکت حداکثری برخوردارند و خداوند نعمتی را به نام ولی‌فقیه به این کشور اعطا کرده که نمی‌گذارند به استقلال و وحدت ملی این سرزمین آسیب برسد.


نقدی در پایان تصریح کرد: سومین دستاورد انقلاب اسلامی، پیشرفت و خودکفایی نظامی است. پیش از انقلاب اسلامی ارتش ایران کاملاً وابسته بود و تنها زمانی‌که آمریکایی‌ها از ما حمایت نظامی می‌کردند، ارتش توانایی داشت اما امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه به اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم و هیچ وابستگی به صنایع خارجی در این حوزه نداریم که نمونه آن توان موشکی کشور است.


انتهای پیام/4079/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته