دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 03:43
دبیر کل مجمع اهل‌بیت:

وهابیت و افراط‌گرایی عوامل بدبینی دنیا به اسلام است

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: مسلمانان مسئولیت دارند در برابر معاندان ایستادگی کنند، زیرا وهابیت دنیا را نسبت به دین اسلام بدبین کرده‌اند.
کد خبر : 343632

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، آیت‌الله اختری شب گذشته در اختتامیه نشست دو روزه کنگره جهانی اهل‌بیت(علیهم‌السلام) با بیان اینکه اعضای مجمع محبان اهل‌بیت با یکدیگر توافق و اتحاد دارند، گفت: «مجمع جهانی اهل‌بیت اهدافی را دنبال می‌کند که تبیین معارف اسلامی و قرآنی اهل‌بیت برای وحدت، تقریب و تعامل با تمام مسلمانان دنیا و حتی غیرمسلمانان از آن جمله است».


دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) افزود: «محبت اهل‌بیت و پیامبر اکرم(ص) امری ضروری است که همه ما به آن اعتقاد داریم و خداوند را شاکریم این محبت ما را در کنار هم جمع کرده است و ما با تمام کشورها در ارتباطیم».


وی با بیان اینکه وهابیت و گروه‌های تروریستی دنیا را به اسلام بدبین کرده‌اند، تصریح کرد: «گروه‌های تکفیری، تروریستی و وهابیت در تاریخ بیش از هر گروه دیگری به اسلام ضربه زده‌اند. این گروه‌ها بیش از هر گروهی مردم را از اسلام دل‌آزرده، چهره اسلام را در دنیا مخدوش و دنیا را نسبت به اسلام بدبین کرده‌اند».


انتهای پیام/4106/4033/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته