دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1394 - 13:20

ابراز امیدواری باهنر به تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان تا پایان شهریور

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان احتمالا تا پایان شهریور تشکیل می‌شود.
کد خبر : 34355

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا باهنر در اجلاس دبیران استان‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اوضاع سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند و برای رسیدن به وحدت از خواست خود تنازل و بر روی نقاط مشترک تاکید کنند. باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوییم و خط قرمز ما فتنه و انحراف است.


دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش‌ها و گفت‌وگوهای بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل بگیرد.


نایب رئیس مجلس با تأکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان حضور جدی دارند.


وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنانش درباره برجام تصریح کرد: دیپلمات‌های ما ۲۰ ماه است با سیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفته است، کار مذاکرات هسته‌ای را جلو برده‌اند و در صداقت و امانت‌داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره‌کننده شک و شبهه‌ای وجود ندارد.


باهنر گفت: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد؛ برخی می‌گویند مذاکره‌کنندگان همه چیز را از دست داده‌اند و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی‌گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان‌پذیر نبود که هر دو نظر افراط و تفریط است.


نایب رئیس مجلس تاکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود؛ این تذکر رهبر معظم انقلاب در واقع حکم حکومتی است.


وی افزود: در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد که نشان می‌دهد اختلاف نظرها بالاست و نیاز به ساعت‌ها کار کارشناسی وجود دارد، اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف به پدید آورد.


باهنر خاطرنشان کرد: در مورد برجام در نهایت از کشور یک‌صدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد که آن را تایید یا رد کنیم.


در این اجلاس همچنین محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات، محمدنبی حبیبی مسئول استان‌ها و اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد هم‌گرایی اصولگرایان سخنرانی کردند و ضمن تشریح چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی، به بیان مطالب درون تشکیلاتی پرداختند.


در پایان کریمی، مسئول کمیته پشتیبانی، درباره استفاده نکردن از هرگونه پول متعلق به عموم یا پول‌های مشکوک و کثیف در امور انتخاباتی تذکراتی را ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته