دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1397 - 14:58
آزادمنش:

روحانی انتظار اصلاح‌طلبان را برآورده نکرد

عضو سابق حزب اعتماد ملی گفت: برخلاف ادعای اصلاح‌طلبان، روحانی خیلی به سمت این جناح گرایش ندارد و حتی انتظار آن‌ها را برآورده نکرده است.
کد خبر : 343471

آزادی آزادمنش در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مواضع تند برخی سران اصلاح‌طلب علیه دولت دوازدهم و در دستورکار قرار دادن پروژه عبور از روحانی گفت: متأسفانه روحانی به وعده‌های انتخاباتی‌اش عمل نکرده و سیاست‌های دولت او باعث شده تا فضای متفاوتی را در میان احزاب اصلاح‌طلب به‌وجود بیاورد.


وی ادامه داد:‌ برخلاف ادعای اصلاح‌طلبان، روحانی خیلی به سمت جناح‌ اصلاح‌طلب گرایش ندارد و به همین دلیل انتظاری که اصلاح‌طلبان از دولت داشتند، برآورده نشده است.


عضو سابق حزب اعتماد ملی تصریح کرد: جریان اصلاحات نباید انتظار زیادی از دولت داشته باشد و در این شرایط بحرانی به‌جای مطرح کردن موضوع عبور از روحانی و تاختن به دولتی که محصول سیاست‌های آن‌هاست، گِرهی از مشکلات را باز نمی‌کند.


آزادمنش در پایان گفت: این دولت تا 1400 قدرت اجرایی کشور را در دست دارد و به‌جای اینکه اصلاح‌طلبان از الان به فکر انتخابات 1400 باشند، بهتر است مسئولیت‌پذیر باشند و به دولت کمک کنند.   


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته