دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1394 - 14:04

حسین کلانی: برانکو سرآمد همه مربیان ایرانی است/ می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را نابود کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مافیای فوتبال نمی خواهد پرسپولیس و استقلال نتیجه بگیرند.
کد خبر : 34344

حسین علی کلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد سومین شکست متوالی پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت:« نمی‌توانم بازی را از دیدگاه فنی آنالیز کنم چون برای این کار باید نحوه تمرینات تیم را از نزدیک می دیدم. همچنین نمی دانم ارتباط بازیکنان و سرمربی تیم با یکدیگر چگونه است. به این دلایل اظهارنظر من جنبه فنی ندارد و اگر چیزی می گویم احساسم را در مورد شیوه بازی پرسپولیس بیان می کنم، چون مثل تمامی بینندگان بازی را از پای تلویزیون دیده‌ام.»


مشاور عالی باشگاه پرسپولیس افزود:« آنچه در بازی دیروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن مشهود بود خودمحوری و تک‌روی مهاجمان تیم بود. درست است که چند تا پاس به هم می دادند اما در جلوی دروازه ذوب آهن کار تیمی قطع می‌شد و بازیکنان سعی می‌کردند خودشان گلزن تیم باشند. شاید علت بروز چنین حرکاتی به مسئولان فنی تیم برمی گردد و آنها از مهاجمان تیم خواسته‌اند، زمانی که موقعیت خوبی گیرشان می‌آید، ضربه را بزنند و به هم تیمی خود که در موقعیت بهتری قرار دارد توجهی نکنند.»


وی خاطرنشان کرد:« تیم پرسپولیس مربی نام آشنایی خارجی به نام برانکو ایوانکوویچ دارد. او در علم فوتبال سرآمد تمامی مربیان داخلی باشد اما به نظرم نمی‌داند که در فرهنگ ما عقل و منطق بر تحولات حاکم نیست و این احساس ماست که در زندگی فرمان می‌دهد. پرسپولیس بارها در سخت‌ترین وضع تایج بسیار خوبی گرفته چون در آن روز روحیه تیم بالا بوده است.»


کلانی ادامه داد:« در حرکات بازیکنان تیم مشخص است که آنها در زدن ضربات آخر اعتماد به نفس ندارند. مگر یک تیم می‌تواند چند موقعیت مسلم گلزنی را در یک بازی از دست بدهد . کاملا مشهود بود که بازیکنان در بازی مقابل ذوب آهن با استرس به توپ ضربه می‌زدند. قطعا یک نابسامانی در چیدمان فنی تیم وجود دارد که مهاجمان ساده ترین توپ ها را از دست می دهند. اگر برانکو احساس بازیکنان را کنترل کند می تواند نتیجه بگیرد.»


پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه مدت هاست حس ناخوشایندی نسبت به تیم های پرسپولیس و استقلال دارد، در مورد این حس تصریح کرد:«حس می کنم عواملی دوست دارند سرخابی های پایتخت که پایه و رکن فوتبال ما هستند از بین بروند. این عوامل که هدف‌شان نابودی فوتبال ایران است پیش از این تیم‌های سازنده‌ای مثل پاس، شاهین، عقاب و دارایی را از بین برده‌اند و حالا به دنبال ناکامی استقلال و پرسپولیس هستند. آنها کاری کرده‌اند که امروز راه آهن و ملوان در بدترین وضع تیمی خود به سر می برند.»


وی افزود:« مافیای فوتبال روی فوتبال ما چنبره زده است و اجازه دخالت به هیچ کسی را نمی‌دهد. صدا و فریاد امثال من هم گوش شنوایی ندارد و فقط مدت کوتاهی دردهای دوست داران فوتبال را تسکین می‌دهد. نمی دانم چرا می خواهند استقلال و پرسپولیسی وجود نداشته باشد اما اگر مبارزه‌ای با این مافیا نشود مطمئن باشید در آینده فوتبال ایران بدتر از وضع کنونی خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته