دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس نشر شاهد مطرح کرد؛

انتشار فرهنگ اعلام شهدای دانشجو توسط اداره‌کل انتشارات شاهد

رئیس اداره نشر و تألیف نشر شاهد گفت: فرهنگ اعلام شهدای دانشجو مکتوبی برای شناخت شهدای دانشجو و اصحاب دانشگاه، توسط اداره‌کل انتشارات شاهد منتشر شد.
کد خبر : 343360
photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۱_۱۲-۳۴-۳۸.jpg

به‌گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مجموعه «فرهنگ اعلام شهدای دانشجو» توسط نشر شاهد منتشر شده است، زهرا شیرکوند در این خصوص گفت: نشر شاهد در زمینه ایثار و شهادت آثار فاخری را همچون و فرهنگ اعلام شهدا با تفکیک استانی به چاپ رسیده و تجدید چاپ نیز شده است. با توجه به استقبالی که از این مجموعه صورت گرفت اداره‌کل انتشارات شاهد این‌بار  شهدای دانشجوی کشور را  مد نظر خود قرار داده و با تحقیقاتی گسترده توسط گروه‌های متخصص پژوهشی به منبع مستندی از اطلاعات شهدای دانشجو دست پیدا کرد.


رئیس اداره تألیف و نشر شاهد بیان کرد: فرهنگ اعلام شهدای دانشجو، شامل شهدای دانشجوی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است که به‌صورت موجز و مستند به معرفی شهدا می‌پردازد و اطلاعاتی اعم از تاریخ  و محل تولد و شهادت، دانشگاه محل تحصیل و دیگر اطلاعاتی که می‌تواند برای محققان و پژوهشگران مفید باشد را ارائه می‌کند. فرهنگ اعلام شهدای دانشجو به‌صورت کتاب الکترونیکی نیز منتشر شده است.


وی بیان کرد: فرهنگ اعلام شهدای دانشجو را می‌توان از کتابفروشی‌های شاهد در سراسر کشور تهیه کرد. کتاب شعر ماهی مجنون اثر دیگری است که در حوزه ایثار و شهادت و در قالب شعر منتشر شده است. کتاب شعر «ماهی مجنون» شامل سروده‌های شاعر ارزشی، ناصر حامدی است که خواندن این اشعار را به علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت توصیه می‌کنم.


انتهای پیام/4100


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته