دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نگرانی در اردوی نراتزوری با اعلام ترکیب احتمالی غیرمعمول بارسلونا

با اعلام ترکیب احتمالی بسیار غیرمعمول بارسلونا برای مصاف با تاتنهام، حال اینتر با نگرانی‌های بسیاری به مصاف آیندهوون خواهد رفت.
کد خبر : 343284
بارسا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اعلام ترکیب احتمالی بسیار غیرمعمول بارسلونا برای مصاف با تاتنهام در شب آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حال اینتر با نگرانی‌های بسیاری به مصاف آیندهوون خواهد رفت.


صعود آبی‌واناری‌ها به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی این رقابت‌ها قطعی است و برای بارسلونا دیدار با تاتنهام جنبه تشریفاتی خواهد داشت، اما نتیجه این دیدار برای اینترمیلان بسیار مهم است چراکه شکست بارسلونا موجب حذف نراتزوری از لیگ قهرمانان خواهد شد.


شاگردان مائوریتسیو پوچتینو با بردی که در دقایق پایانی مقابل اینترمیلان در شب ماقبل پایانی به دست آوردند، به رده دوم گروه صعود کردند، حال اینترمیلان برای صعود باید آیندهوون را شکست داده و چشم‌انتظار از دست دادن امتیاز توسط تاتنهام در بازی مقابل بارسلونا آن هم در جهنم نوکمپ باشد.


البته ارنستو والورده، سرمربی آبی‌واناری‌ها در نشستی خبری اطمینان داد که بارسا با تمام قوا به مصاف تاتنهام خواهد رفت اما ادعای امروز نشریه اسپورت در خصوص ترکیب احتمالی بارسلونا که بسیار عجیب و غیرمعمول به نظر می‌رسد، موجب نگرانی هواداران اینتر شده است.


طبق ادعای اسپورت سیله‌سن در بازی امشب درون دروازه خواهد ایستاد. در خط دفاعی نیز فرمالن و چومی به جای جرارد پیکه و لنگله بازی می‌کنند و میراندا به جای آلبا در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهد کرد.


همچنین در خط میانی بوسکتس، راکیتیچ و ویدال استراحت خواهند کرد و احتمالاً دنیس سوارز، آرتور ملو و کارلس آلنیا به جای آنها به میدان خواهند رفت. ضمن اینکه در خط حمله کوتینیو و مونیر در ترکیب اصلی خواهند بود و از بین مسی و سوارز نیز یکی بازی خواهد کرد.


در گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با 13 امتیاز صدرنشین قطعی است، تاتنهام و اینتر با هفت امتیاز دوم و سوم هستند و آیندهوون با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته