دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1397 - 20:14

برترین‌های کایاک و کانو در مسافت 500 متر بانوان مشخص شدند

نخستین روز از مسابقات آب‌های آرام بانوان امروز در مسافت 500 متر در ماده‌های مختلف پیگیری شد.
کد خبر : 343265

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان به مدت دو روز به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود. روز نخست این رقابت‌ها صبح امروز با برگزاری رقابت‌های  چهار ماده آغاز شد.


در ابتدای رقابت‌ها قایقرانان در مسابقات تک‌نفره مسافت 500 متر در بخش جوانان و بزرگسالان رقابت کردند.


در دور مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان گروه اول کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، ساغر خاقانی از تهران توابع و مریم منفرد از مازندران و در گروه دوم رسپینا قویدل از تهران، ترانه ترنگ از گیلان و یاسمن قمری از همدان اول تا سوم شدند.


در دور مقدماتی کایاک یک‌نفره 500 بزرگسالان گروه اول آرزو حکیمی از همدان، گلناز غضنفریان از مازندران و ساجده تبریزی از تهران و در گروه دوم الناز شفیعیان از گیلان، سمن سلطانی و مونا ابراهیمی از تهران اول تا سوم شدند.


در نیمه‌نهایی کایاک یک‌نفره 500 متر جوانان غزل صبوری از قزوین، سحر قاسمی از اصفهان و سنا وزیرآبادی از آذربایجان شرقی در رده‌های برتر قرار گرفتند.


در نیمه‌نهایی کایاک یک‌نفره 500 متر بزرگسالان نرجس کارگرپور از گیلان و رقیه سلطانی و مونا نوری از تهران توابع اول تا سوم شدند.


پس از برگزاری این رقابت‌ها مسابقات فینال چهار ماده برگزار شد.


در فینال کایاک یک‌نفره 500 متر جوانان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، رسپینا قویدل از تهران و ساغر خاقانی از توابع تهران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


در فینال کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان اول، سمن سلطانی از تهران دوم و الناز شفیعیان از گیلان سوم شدند.


در فینال کانوی دونفره 500 متر جوانان مائده شورگشتی و نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تهران توابع و پرستو مهنما و سنا عیوضی از آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.


در فینال کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان اول، کیانا کمال‌زاده و پریا رستمی از هرمزگان دوم و مریم منفرد و شمیم صالحی از مازندران سوم شدند.


در ادامه مسابقات دور مقدماتی کایاک دونفره 500 متر جوانان برگزار شد.


در گروه اول سارا حسینی و رسپینا قویدل از تهران، کیانا کمال‌زاده و پریا رستمی از هرمزگان و مریم منفرد و شمیم صالحی از مازندران و در گروه دوم ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از توابع تهران، ساجده تاتلری و غزل صبوری از قزوین و پوراسماعیلی و زهرا فردشیرجانی از گیلان اول تا سوم شدند.


در فینال کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان ساجده تبریزی و مونا ابراهیمی از تهران، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان و مونا نوری و رقیه سلطانی از توابع تهران اول تا سوم شدند.


در فینال کایاک دونفره 500 متر جوانان سارا حسینی و رسپینا قویدل از تهران اول، ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از تهران توابع دوم و کیانا کمال‌زاده و پریا رستمی از هرمزگان سوم شدند.


در فینال کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب ساجده تبریزی، مونا ابراهیمی، ساناز همت‌زاده و سمن سلطانی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و نرجس کارگرپور مقام دوم و تیم توابع تهران با ترکیب مونا نوری، هانیه مهدوی، صدف مقدم‌پور و سارا موسوی مقام سوم را به دست آوردند.


در فینال کایاک چهارنفره 500 متر جوانان تیم تهران توابع با ترکیب ساقی خاقانی، ساغر خاقانی، پدیده پهلوان‌زاده و آتوسا خراطی اول شدند، تیم تهران با ترکیب سارا حسینی، رسپینا قوی‌دل، یاسمن رضاسلطانی و نازنین فرزانه در رده دوم قرار گرفتند و تیم هرمزگان با ترکیب فاطمه احمدی، کیانا کمال زاده، پریا رستمی و دیبا منصوری جایگاه سوم را از آن خود کردند.


رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان صبح فردا 20 آذرماه با برگزاری رقابت‌های مسافت 200 متر در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته