دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر بهداشت: 

لذت کار در نشاندن لبخند بر چهره مردم است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش گفت: لذت کار کردن در این خلاصه می‌شود که لبخند را بر چهره مردم بنشانیم.
کد خبر : 343239
thum-cc87f9e8017c13daccbc-11_286205.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح همزمان 5 پروژه بهداشتی شهرستان‌های رفسنجان و انار در مرکز جامع خدمات سلامت ثامن الحجج(ع) روستای جعفرآباد رفسنجان اظهار کرد: بهره‌برداری از این مراکز بهداشتی، باعث خشنودی مردم می شود و لذت کار کردن در همین خلاصه می‌شود که لبخند بر چهره مردم بنشانید.


وی با اشاره به فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در طول تاریخ برای ما ایجاد کردند و ناکارآمدی‌ها و نابلدی‌هایی که خودمان داشتیم که کم هم نبوده اما کار کردن برای مردم می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی باشد که نمی‌خواهند استقلال کشور، دین‌داری و مردم‌سالاری را در کشور ببیند.


 هاشمی تأکید کرد: مردم از مسئولان انتظار کار دارند و شعار دادن را نمی‌پسندند و کار کردن در حوزه خدمات عمومی که بخش مهمی از آن مربوط به سلامت جامعه می شود، باعث خوشحالی و رضایت مردم می‌شود.


 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از خیّرین سلامت به ویژه یکی از خیّرین اهل روستای جعفرآباد که به ساخت مرکز جامع سلامت این روستا کمک کرده بود، گفت: فراهم کردن فضای فیزیکی راحت است، اما آنچه مهم است توجه، احترام و محبت به مردم و تخصص است که مربوط به همکاران ماست تا بتوانند از فضایی که ایجاد شده برای خدمت محبت‌آمیز، صادقانه، خالصانه و با متانت به مردم استفاده کنند. 


هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدوارم دولت که فقط شامل قوه مجریه نیست بتواند با این رویه عمل کند و به مردم خدمت صادقانه، خالصانه و با احترام و محبت ارائه کند و  همکاران ما هم، چنین صفتی دارند و این بالاترین افتخار است که بتوانند گرهی از کار برادر یا خواهر مسلمان خود باز کنند، به‌خصوص اینکه این گره مربوط به درد، رفع رنج و بیماری باشد و بالاترین اجر و پاداش را داشته و نوعی عمل صالح است.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته