دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1394 - 21:51

گل‌محمدی: پرسپولیس سزاوار قعرنشینی نیست/ بازی سختی را بردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هواداران پرسپولیس نباید وارد بحث داوری شوند چون تیم‌شان امیدوارانه بازی می‌کند.
کد خبر : 34323

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بریک تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: «امروز یکی از بازی‌های سخت‌مان را انجام دادیم و خوشحالم که این بازی سخت را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. باید به تیم خودم و پرسپولیس تبریک بگویم که بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم. با این بازی که پرسپولیس ارائه کرد فکر نمی‌کنم که جایگاه انتهای جدول سزاوار این تیم باشد. مطمئنا این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. باید از این تیم حمایت کنند. آن‌ها فرصت‌های خوبی را به دست آوردند و یک پرسپولیس هجومی را شاهد بودید. »


وی افزود: «قرعه ای به ما خورد که خیلی سخت بود. باید از بازیکنانم تشکر کنم که این سختی را در غیاب دو بازیکن تحمل کردند. خوشحالم از این بابت که تیم ما دارای جوانانی است که خیلی با انگیزه هستند و در دو بازی اخیر خیلی خوب کار کردند. از خیلی ها باید تشکر کنم که فشارهای زیادی را تحمل کردند.»


گل‌محمدی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری نیز گفت: «آن صحنه‌ای که به ضرر ما یک پنالتی گرفته شد هیچ گونه اعتراضی ما نکردیم و به تصمیم داور احترام گذاشتیم. همان طور که پنالتی به ضرر ما گرفته شد، من از صحنه دور بودم و باید کارشناسان درباره آن نظر بدهند. باید به تیم داوری تبریک بگویم. تماشاچیان و هواداران نباید وارد بحث داوری شوند چون تیم‌شان امیدوارانه بازی می‌کند و آینده خوبی در پیش دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده برای این تیم بیفتد.»


سرمربی ذوب آهن درباره مدافعان پراشتباه تیمش گفت: «میانگین سنی تیم ما 23 سال است آن‌ها بازیکنان آینده‌داری هستند. نمی‌توانیم در بازی سنگینی مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی انتظار داشته باشیم. قبول دارم تیمم در دفاع پراشتباه بود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته