دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار سنایی‌راد:

باید از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای تقویت توان دفاعی استفاده کرد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در ساخت تجهیزات نظامی باید از تمام توان علمی و نخبگی دانشگاه‌های کشور استقاده کنیم.
کد خبر : 343162

سردار رسول سنایی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه نظامی کشور به استقلال کامل دست یافت و امروز در سطوح مختلف، مستقل و خودکفا هستیم.


وی تصریح کرد: اغراق نیست اگر بگویم از عصر صفویه به بعد برای اولین بار است که کشور، راهبرد و هم طرح عملیاتی دارد و با استفاده از تجهیزات نظامی بومی، توانستیم ایجاد بازدارندگی کنیم. 


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی توانستیم به امنیت پایداری دست یابیم که این امنیت پایدار برآمده از فرهنگ دینی و روحیه استقامت ملت ایران است و قدرت دفاعی ما به حدی است که ناتو برای تأمین امنیت افغانستان دست نیاز به سوی ایران دراز کرده و این سند افتخاری برای کشورمان محسوب می‌شود.


سنایی‌راد در پایان، تعامل علمی صنایع نظامی با دانشگاه‌های کشور را ضروری دانست و گفت: در ساخت تجهیزات نظامی باید از تمام توان علمی و نخبگی دانشگاه‌های کشور استقاده کنیم و همچنین در عصر حاضر سطح تکنولوژی ایجاب می‌کند که از ظرفیت‌ فضای دانشگاهی برای پیشبُرد برنامه‌ریزی‌های تأمین‌کننده امنیت کشور استفاده کنیم.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته