دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1394 - 18:30

تونی اولیویرا: برف تبریز را می‌بینم/ هوا در تبریز آفتابی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پدیده در لیگ گذشته اجازه نفس کشیدن به ما را نداد به همین دلیل معتقدم امتیاز گرفتن از این تیم مشکل است.
کد خبر : 34314

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده اظهار داشت: «پدیده تیم خوبی دارد که فصل گذشته اجازه نفس کشیدن به ما نداد و در همه مسابقات پیروز شد. تلاش می‌کنیم که این روند را متوقف کنیم و با دست پر از مشهد خارج شویم. پدیده امسال تیم متفاوتی است و نسبت به سال گذشته فرق کرده است. تاکنون هم عملکرد بهتری از خود نشان داده‌ است. امتیاز گرفتن از این تیم سخت است، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق باشیم.»


اولیویرا درخصوص میانگین سنی تراکتورسازی گفت: «من به جوان یا پیر بودن پدیده کاری نداریم و نگران این موضوع هم نیستم. باید سعی کنیم تا تیم درستی بسازیم که این مسئله نیاز به زمان دارد. مسئله‌ای که نگران آن هستم به نتیجه مسابقات برمی‌گردد که باید به کارمان اعتماد داشته باشیم و در ادامه تلاش بیشتری انجام بدهیم. ما یک راه بیش‌تر نداریم و آن اینکه هر روز تلاش‌مان را بیش‌تر کنیم.»


وی در ادامه گفت: «من به حواشی به‌وجود آمده کاری ندارم و مطالبی که برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند صحت ندارد. من کار خود را انجام می‌دهم و برف تبریز را خواهم دید. هنوز هوا در تبریز آفتابی است و ابری نشده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته