دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مسئول وزارت ارشاد:

انتشار یادداشت بی‌نام در هر نشریه‌ای نشان‌دهنده‌ مواضع آن رسانه است

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در صورتی‌که مطلب بی‌نام در رسانه‌ای درج شود، در پیگیری حقوقی رسانه پاسخگو خواهد بود.
کد خبر : 343001
15146177502070506729.jpg

حمید ضیائی‌پرور در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص درج برخی مقالات و یادداشت‌های بی‌نام در برخی از رسانه‌های مطرح کشور بر ضد شورای نگهبان اظهار کرد: کسی جرأت نمی‌کند در ارتباط با چنین نهادهایی، اسم واقعی خود را درج کند.


وی تصریح کرد: اگر چنین مطلبی در رسانه‌ای بی‌نام درج شود نشان‌گر آن است فرد هم بی‌نام و نشان است، ولی زمانی‌که مطلب از سوی یک روزنامه دارای مدیر‌مسئول و صاحب‌امتیاز درج می‌شود به معنی مواضع آن رسانه است.


مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که این موضوع از لحاظ حرفه‌ای مشکلی ندارد، افزود: ممکن است نویسنده مطلب با آن رسانه شرط کرده باشد که اسم وی در آن درج نشود و در صورت پیگیری آن موضوع، رسانه پاسخگو خواهد بود.


ضیائی‌پرور در پایان خاطر‌نشان کرد: ممکن است رسانه‌ای در چنین مواردی دموکراتیک‌‌تر عمل کند و ضمن درج مطلب بی‌نام در آن این موضوع را ذکر کند لزوماً مطالب این مقاله مورد تأیید ما نیست.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا اجتماعی رسانه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته