دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1393 - 08:44
اسدی در گفت وگو با آنا:

اخراج استادان مجرد از واحدهای دانشگاهی استان فارس کذب است

خبرگزاری آنا: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، اخراج استادان مجرد از واحدها و مرکز دانشگاهی این استان را تکذیب و اظهار کرد: استادان حق‌التدریس هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه ندارند.
کد خبر : 343

دکتر عبدالمجید اسدی در پی درج مطالب ضد و نقیض درخصوص اخراج استادان مجرد از واحدها و مرکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تکذیب این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: بر اساس تصمیم کارگروه آموزش و تحصیلات تکمیلی استان (نامه شماره 6835/22-01 مورخ 11/09/93) واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس موظف هستند حتی‌الامکان از بکارگیری استادان حق‌التدریس مرد مجرد در واحدها و مراکز استان در کلاس‌هایی که در آن خواهران دانشجو حضور دارند، خودداری کنند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: از آنجا که این گونه استادان به صورت حق‌الزحمه ساعتی با واحدهای دانشگاهی همکاری دارند، هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه آزاد اسلامی ندارند.


وی خاطرنشان کرد: این امر شامل اعضای هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت واحدها و مراکز استان نمی‌شود و اعضای هیات علمی با ارائه حکم کارگزینی یکی از واحدهای دانشگاهی و بدون در نظر گرفتن وضعیت تاهل و با صلاحدید دانشگاه می توانند در سایر واحدهای دانشگاهی به شکل مدعو همکاری کنند.


انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

برچسب ها: اسدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته