دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرماندار گچساران:

دانشگاه‌ها با کارآفرینی و تولید وابستگی را کم کنند

فرماندار گچساران گفت: با برنامه‌ریزی و حمایت از دانشجویان و اعضای هیأت علمی، کارآفرینی و تولید، میزان وابستگی کشور به خارج را به حداقل برسانیم.
کد خبر : 342987
h2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، عبدالرحیم رحیمی صبح امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دیدار و گفتگو کرد و گفت: یکی از افتخارات بنده به‌عنوان فرماندار گچساران این است که ارتباط خوبی با دانشجویان دارم و همیشه خود را برای کمک به شما جامعه دانشگاهی به‌منظور هرگونه همکاری آماده کرده‌ام.


وی اظهار کرد: دلسوزی برای نظام و مردم را باید در عمل ثابت کنیم و اگر به حرف باشد که همه می‌توانند خوب حرف بزنند؛ اما از حرف تا عمل فاصله زیادی است.


رحیمی نخبه‌پروری را از جمله وظایف دانشگاها دانست و بیان کرد: بارها در جلسات اداری خطاب به مدیران گفته‌ام، مدیری که قرار است ساعت هفت بیاید و دو برود و کارهای روتین را انجام دهد، اگر برای یک هفته خودش برنامه نداشته باشد، این شخص مدیر نیست.


وی جایگاه دانشگاه را بسیار بزرگ توصیف کرد و افزود: باید تلاش و خستگی‌ناپذیری را در دستور کار خود قرار دهیم و تلاش کنیم با برنامه‌ریزی و حمایت از داشجویان و اعضای هیأت علمی با کارآفرینی و تولید، میزان وابستگی خود به خارج از کشور را به حداقل برسانیم.


فرماندار گچساران با تأکید بر مطالبه‌گری و پیگیری کارها بیان کرد: دانشجویان به‌عنوان زبان گویای مردم، باید حقوق خود و دیگران را شناسایی کنند و از آن با جدیت صیانت کنند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته