دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایان اختلافات در خیابان سئول/ اعضای هیأت رئیسه کنار می‌روند؟

در جلسه‌ای که امروز مهدی تاج در وزارت ورزش و جوانان با حضور داورزنی و سلطانی‌فر برگزار کرد در نهایت به توافق طرفین ختم شد.
کد خبر : 342743
01261354.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با پایان یافتن مهلت قانونی بازنشستگان در روز پنج‌شنبه، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در محل کار خود حاضر نشد تا شایعات زیادی در خصوص این موضوع در محافل خبری شنیده شود. البته اوایل آذر تاج به همراه صالحی امیری و سلطانی‌فر در جلسه‌ای شرکت کردند و خروجی آن این بود که تاج در سمت خود ابقا شود. 


صبح امروز هم مسعود سلطانی‌فر اعلام کرد که ادامه فعالیت مهدی تاج در فدراسیون فوتبال بدون مشکل است و او با استناد به ماده 60 خدمات مدیریت کشوری می‌تواند در سمت خود ابقا شود. 


البته با توجه به اینکه مراحل اداری و نامه تاج امضا نشده بود او در فدراسیون حضور پیدا نکرد گویا تا زمانی که این نامه به صورت مکتوب ارائه نشود تاج حق امضا ندارد. در نشستی که مهدی تاج و سلطانی‌فر امروز برگزار کردند گویا توافقات انجام شده و قرار است تا چند روز آینده مراحل اداری نامه تاج به جریان بیفتد. 


اما یکی از مهمترین موضوعاتی که این روزها در فوتبال هم خبرساز شده است، انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال است. روز پنج‌شنبه شکوری جایگزین ساکت شد و مورد توافق تاج هم قرار گرفت. اما طبق اساسنامه باید کسی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شد که 10 سال سابقه مدیریتی داشته باشد و به همین خاطر یکی از ایراداتی که به این موضوع وارد است همین است. به نظر می‌رسد تا چند روز آینده شکوری از فدراسیون فوتبال برود و کسبی جایگزین ساکت در فدراسیون فوتبال شود که طبق اساسنامه شرایط لازم را داشته باشد. 


یکی دیگر از موضوعاتی که به نظر می‌رسد در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است استعفای اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است. تمامی اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بازنشسته هستند که وزیر ورزش و جوانان هم در خصوص شرایط آن‌ها امروز اعلام کرد مجمع در مورد این افراد تصمیم می‌گیرد، به نظر می‌رسد  طبق توافقاتی که در جلسه امروز انجام شده مجمع فدراسیون فوتبال که اوایل دی برگزار می‌شود اعضای بازنشسته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم استعفای خود را به مجمع تقدیم می‌کنند تا با کمترین هزینه فوتبال به روزهای آرام خود برگردد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته