دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 342480
۲۰۱۸۱۲۰۸۰۶۳۸۰۱_IMG_7949.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، حسین اسماعیلی ظهر امروز در مراسم تجلیل از رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و معرفی خود به عنوان سرپرست جدید که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ماندگار نبودن مسئولیت‌ها را یادآور شد و اظهار کرد: دانشگاه باید مبدأ تحول باشد و تعالی و پیشرفت را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتواند گره‌ها و مشکلات جامعه را در رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه و دیگر رشته‌ها حل کند.


وی کارکنان و اعضای هیأت علمی و دانشجویان را عناصری ارزشمند و اثرگذار برای دانشگاه دانست و بیان کرد: دانشجویان ولی‌نعمت دانشگاه هستند و افتخار دانشگاه آزاد به کارکنان کار بلد و پرتلاش آن بوده و اعضای هیأت علمی، موتور محرکه، اتاق فکر و آبروی هر دانشگاه است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تصریح کرد: از همه کسانی که تلاش می‌کنند و کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند، حمایت می‌کنم و با کار جهادی و پیگیری طرح‌های دانش‌بنیان، وابستگی شهریه‌ای را به حداقل می‌رسانیم.


اسماعیلی با تأکید بر کارآفرین بودن دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: تکریم دانشجو از جمله اولویت‌های مهم دانشگاه است و تقویت بسیج دانشجویی، بسیج اعضای هیأت علمی و بسیج کارکنان را نیز برای کمک به دانشگاه، بسیار مهم می‌دانم.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران 14 دی‌ 13۶۴ به‌عنوان نخستین مؤسسه آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از واحدهای دانشگاهی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این واحد دانشگاهی به‌عنوان قطب رشته‌های مهندسی و به‌خصوص رشته‌های گاز و پالایش و نفت در جنوب کشور بوده و در تأسیس رشته‌های کارشناسی ارشد نیز جزء نخستین دانشگاه‌هایی هست که در توسعه تحصیلات تکمیلی گام برداشته است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته