دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 15:51
 كاراته‌ وان سری‌آ؛

خیز یاری برای طلا/ شایگان به دنبال مدال برنز

در وزن منهای 60 كيلوگرم دو نماينده كشورمان برای كسب مدال طلا و برنز آخرين مرحله ليگ‌جهانی كاراته‌وان سری‌آ به ميدان خواهند رفت.
کد خبر : 342475
shanghay.jpg

به‌ گزارش‌ گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سايت فدراسيون كاراته، در ادامه آخرين مرحله ليگ جهانی كاراته وان سری‌آ كه در شهر شانگ‌های چين با حضور 1176 كاراته‌كا از 80 كشور جريان دارد، در وزن منهای 60 كيلوگرم ميعاد ياری ابتدا ميلتون بوسيرون از فرانسه را 5 بر 2 برد. سپس با نتيجه 6 بر 2 هو لی از هنگ‌كنگ را مغلوب كرد.


در سومين مبارزه 3 بر صفر ژنوس استفانوس از يونان را مغلوب كرد. در بازی چهارم مقابل بروس داگلاس برزيلی دارنده مدال‌های طلا، نقره و دو برنز جهان با نتيجه 4 بر 3 به برتری رسيد.


بازی پنجم ياری مقابل‌كريم آبوئيتا از مصر بود كه موفق شد اين كاراته‌كا را كه عنوان نايب قهرمانی اميدهای جهان را در كارنامه داشت 5 بر 3 شكست دهد و به نيمه نهايی راه يابد.


ياری در نيمه‌نهايی مقابل صدرالدين سايماتوف ازبكستانی دارنده عنوان قهرمانی اميدهای جهان قرار گرفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رأی داوران در هانتی برنده شد و به فينال راه يافت. مبارزه فينال ميعاد ياری فردا با آرای صمدان تركيه ای نفر اول رنكينگ جهان خواهد بود.
در همين وزن محمد شايگان پس از استراحت در دور اول، دور دوم يينگ وای از هنک‌كنگ را 7 بر يک مغلوب كرد. در دومين مبارزه كاجيت كاناگاسينگام از فرانسه را 5 بر 2 شكست داد. سپس يونياما هدئيا از ژاپن را 6 بر 3 برد. در مبارزه چهارم 3 بر يک مغلوب آرای صمدان از تركيه شد و فردا برای كسب مدال برنز به روی تاتامی خواهد رفت.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته