دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مشاور فدراسیون فوتبال:

تاج به‌خاطر درگیری کاری به فدراسیون نیامده است

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: علت غیبت مهدی تاج در فدراسیون درگیری کاری بوده و او جلسات زیادی با مدیران ارشد نظام برگزار می‌کند.
کد خبر : 342370
مهدی-تاج.jpg

صفی‌الله فغا‌ن‌پور عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه اعلام شده به دلیل تغییراتی که در فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفته است نامه تعلیق این فدراسیون به زودی از سوی فیفا صادر می‌شود، گفت: اتفاق خاصی در فدراسیون رخ نداده که قرار باشد تعلیق به‌وجود آید. همه چیز همچون گذشته در حال انجام است.


وی افزود: اینکه محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا داده و به جای او ابراهیم شکوری انتخاب شده کاری کاملاً قانونی بوده است. نمی‌دانم چرا باید این موضوع دلیلی باشد که حرف از تعلیق به میان آید. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از استعفای ساکت جانشین شکوری را براساس قانون انتخاب کرده است.


مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه مهدی تاج در دفتر کارش در دو روز کاری غیبت داشته است، گفت: رئیس فدراسیون چگونه استعفا داده که روز پنج‌شنبه با استعفای ساکت موافقت کرده است. در فدراسیون براساس قانون مصوب کشور در حال فعالیت هستیم و همچنین تلاش می‌کنیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که پاسخگوی مسائل بین‌المللی باشیم. وزیر ورزش بر همین اساس هدایت امور لازم را برعهده گرفته است و مهدی تاج نیز در این راه همراهی و همکاری لازم را ارائه می‌کند.


وی یادآور شد: آنهایی که مدعی هستند تاج در دفتر کارش غیبت داشته و دیگر به فدراسیون فوتبال باز نمی‌گردد در اشتباه هستند. الان رئیس فدراسیون درگیر فضایی است که هماهنگی‌های لازم را برای اجرای قوانین داخلی کشور و همچنین ایجاد راهکارهای مناسب برای برخورد با سازمان‌های بین‌المللی ایجاد کند تا مانع فشار کاذب بر فوتبال ایران شود. این موضوع نیاز به تدابیر مناسبی دارد که عقلانیت مجموعه فدراسیون فوتبال به سمتی است که مسائل به درستی حل شود.


فغان‌پور عزیزی تأکید کرد: مهدی تاج  روزهای پرکاری را سپری می‌کند و رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای اجرای صحیح قانون بازنشستگی را انجام می‌دهد. بدون شک تاج نیاز به جلسات متعدد با مدیران ارشد نظام و همچنین وزارت ورزش و جوانان دارد تا به‌درستی مسائل فوتبال را حل کند.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی تاج
ارسال نظر
هلدینگ شایسته