دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 12:17
سردار اشتری:

قطعاً با عاملان اصلی حادثه تروریستی چابهار برخورد می‌کنیم

فرمانده ناجا از برخورد قاطع و جدی نیروهای مسلح با عاملان اصلی حادثه تروریستی چابهار خبر داد.
کد خبر : 342358

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: در سال 1332 سه تن از دانشجویان عزیز به شهادت رسیدند و در واقع شهادت این سه دانشجوی عزیز  برای استکبارستیزی و استقلال کشور بود؛ به همین دلیل هر ساله مراسم‌های مختلفی در گرامیداشت این روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.


وی افزود: بحمدالله طی سال‌های اخیر دانشگاه علوم انتظامی امین رشد و پیشرفت خوبی داشته و جایگاه علمی این دانشگاه نیز ارتقاء یافته که این اتفاق به‌دلیل دارا بودن دانشکده، آزمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی است که این ظرفیت‌ها برای ارتقای دانش تخصصی و مهارتی دانشجویان بسیار کاربردی است.


اشتری خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، دانشجویانی پرتلاش، با انگیزه و دارای روحیه انقلابی و ولایی هستند و این مهم را سرمایه‌ای بزرگ می‌دانیم و این دانشجویان برای تأمین و توسعه نظم و امنیت کشور خدمت صادقانه‌ای داشته‌اند.


تحرکات کور و مذبوحانه دشمن


فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به حادثه تروریستی چابهار بیان کرد: دو روز قبل، عامل یک گروه تروریستی به‌دنبال نفوذ به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار بود که با لطف الهی، هوشیاری و واکنش سریع نیروهای پلیس، این عامل انتحاری ناکام ماند؛ دشمنان به‌دنبال ناامن کردن کشور هستند اما باید بدانند با چنین تحرکات کور و مذبوحانه‌ای نمی‌توانند در عزم و اراده نیروهای مسلح و مردم خللی وارد کنند.


وی تأکید کرد: نیروهای پلیس با اقتدار روزافزون مأموریت‌ها را دنبال و اجرایی می‌کنند و قطعاً با عاملان اصلی این تحرک تروریستی نیز قاطعانه برخورد می‌کنیم و برای خانواده شهدای این حادثه تروریستی نیز از خداوند منان طلب اجر و پاداش داریم.


اشتری درباره این‌که خودروی عامل انتحاری حامل چه میزان مواد منفجره بوده است، اظهار کرد: موضوع در حال بررسی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته