دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 11:47
سرورزاده خبر داد:

ایجاد صندوق کارآفرینی در دانشگاه آزاد جهرم برای توسعه کسب‌و‌کار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم از توسعه مرکز رشد و ایجاد صندوق کارآفرینی برای توسعه کسب‌وکار و بارورکردن ایده‌های ناب دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 342331
636136750250414489_lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جهرم، سیدکوروش سرورزاده صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم برگزار شد با بیان اینکه این روز نقطه عطفی در مبارزات ضدآمریکایی دانشجویان است، گفت: دانشجو و دانشگاه از مقدس‌ترین واژه‌های انقلاب اسلامی ایران است که در اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از بالاترین اهمیت برخوردارند.


وی با قرائت بخشی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به این قشر فرهیخته از دانشجویان خواست تا با جدیت در درس خواندن، تهذیب نفس و حضور در صحنه‌های اجتماعی، خود را برای جهاد علمی و عملی به‌منظور نیل به اهداف اصیل انقلاب اسلامی آماده کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با ارائه گزارشی از وضع موجود این دانشگاه و اهداف و برنامه‌های آن در آینده، مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی این واحد را توسعه مرکز رشد دانشگاه و ایجاد صندوق کارآفرینی برای توسعه کسب‌وکار و بارور کردن ایده‌های ناب دانشجویی عنوان کرد.


سرورزاده اظهار کرد: در بخش سما نیز توسعه هنرستان‌های تربیت‌بدنی برای تکمیل چرخه آموزش تا مقطع دکتری و هنرستان بهیاری برای تکمیل چرخه پیراپزشکی تا مقطع ارشد در دستور کار است.


وی توسعه آموزش‌های با تحصیل برای مهارت‌آموزی دانشجویان را از دیگر برنامه‌های آینده این واحد عنوان کرد و از امضای تفاهم‌نامه برای ایجاد رشته‌های جدید پزشکی در دانشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در خصوص تعامل با سایر ادارات و نهادها افزود: برای آشنایی دانش‌آموزان با امکانات آزمایشگاهی، موزه سنگ‌ها، پروانه و تاکسیدرمی حیوانات و رصد ستارگان با آموزش‌وپرورش در حال تعامل و همکاری هستیم. به‌منظور شناخت راهکارهای پیشگیری از جرم در شهرستان نیز درصدد برگزاری سمینار استانی در این موضوع با همکاری فرمانداری، دادگستری و نیروی انتظامی هستیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته