دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 09:14
آمویی در گفتگو با آنا:

3 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر تیراندازی در کرمانشاه کشته شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: براثر تیراندازی یک فرد ناشناس مقابل یکی از منازل روستایی در کرمانشاه 3 نفر کشته شدند.
کد خبر : 342264
XL_Atch_53_lez120ughfl.jpg

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص تیراندازی جمعه شب (۱۶ آذر) فردی ناشناس در روستای کله‌هویی در استان کرمانشاه گفت: شب گذشته فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی پژو پارس مقابل یکی از منازل در روستای کله‌هویی می‌رود و اعضای این خانواده را به رگبار می‌بندد.


وی افزود: در پی این اتفاق پدر ۴۸ ساله، دختر ۲۳ساله و پسر ۲۳ ساله این خانواده به قتل می‌رسند؛ همچنین مادر این خانواده نیز از ناحیه مچ پا به‌شدت زخمی شده و توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز امدادی انتقال داده شده است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس در تلاش هستند تا علت این حادثه را با شناسایی و دستگیری قاتل پیدا کنند لذا تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شده است.


آمویی در پایان گفت: در سطح استان هر کسی بخواهد امنیت مردم را به دلایل مختلف خدشه‌دار کند و موجب آزار و اذیت هموطنان کرمانشاهی شود با سدی به نام پلیس رو‌به‌رو خواهد شد و نیروی انتظامی با این افراد به‌شدت برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب