دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 10:00
نائینی در گفتگو با آنا:

استیضاح وزیر علوم در وضع کنونی جایگاهی ندارد

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: استیضاح وزیر علوم باعث نابسامانی مسئولین و وزرا در انجام امور محوله می‌شود.
کد خبر : 342255
قزوین سید ابوالحسن  نائینی.jpg

سیدابوالحسن نائینی در گفتگو با خبرنگار حوزه  دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مورد تعیین بودجه دانشگاه‌ها عنوان کرد: همیشه در خصوص بودجه دانشگاه‌ها مشکل وجود داشته و امسال هم با توجه به برنامه‌هایی که وجود دارد، بودجه موردنظر جوابگوی تمام تعهدات نسبت به دانشجویان و استادان نیست. در این رابطه با نمایندگان مجلس در استان قزوین صحبت‌هایی صورت گرفته که در صورت امکان بودجه سال آینده مقداری افزایش داشته باشد.


رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) درخصوص استیضاح وزیر علوم تصریح کرد: در وضع کنونی کشور که از تمام جهات مورد هجمه هستیم، مسلماً طرح چنین مباحثی هیچ جایگاهی ندارد. نمایندگان مجلس هر روز نسبت به استیضاح موضعی متفاوت دارند؛ یک روز بر استیضاح و روز دیگر بر عدم استیضاح تأکید دارند که این موضوع باعث نابسامانی مسئولین و وزرا در انجام امور محوله می‌شود و شایسته نیست.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: از زمانی که وزیر علوم به وزارتخانه رفته، با مشکلات عدیده‌ای دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند که یکی از مشکلات همین مبحث بودجه است. با توجه به شرایط کشور نمی‌توان تمام خواسته‌های آموزش عالی را برآورده کرد و به نظر بنده باید با حس همدلی و یکرنگی میان مسئولان و مردم، از بحران‌های موجود فارغ شویم.


انتهای پیام/4060/4113


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته