دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رمضان شریف:

تنبیه شدید در انتظار عوامل تروریستی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عوامل تروریستی چابهار پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کنند و گروه‌های پشتیبان‌کننده آن‌ها نیز تنبیه می‌شوند.
کد خبر : 342030
4bkcb300df48e9ik14_800C450.jpg

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف عصر امروز در همایش تبیین تاریخ ورامین انقلابی درباره عملیات تروریستی چابهار اظهار کرد: گروهک‌های تروریستی عمدتاً با سرویس‌های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی‌هایی را در مناطق مرزی ما ایجاد کنند.


وی با تشریح حادثه امروز در چابهار افزود: در این مورد نیز یک خودرو انتحاری تلاش کرد خود را به مقر نیروی انتظامی در چابهار وارد و تلفاتی ایجاد کند اما قبل از این که اقدام خاصی انجام دهد به همت مأموران نیروی انتظامی هدف قرار گرفت.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در اثر انفجار این خودرو تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.


شریف در ادامه خاطرنشان کرد: این حملات تروریستی پاسخ‌های کوبنده‌ای در پی دارد و علاوه بر تلفات میدانی که این افراد می‌دهند، رهگیری و گروه‌های پشتیبان‌کننده آن‌ها نیز تنبیه می‌شوند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به تهدیدهای آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: در اکثر مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی، پیچیده‌ترین طرح‌های نظامی و غیرنظامی آمریکا برضد مردم ایران شکست خورد و پاسخ ثابت و مداوم مردم، رهبر معظم و نیروهای مسلح ما این بود که قادریم از منافع، جغرافیای کشور و حامیانمان دفاع کنیم.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ عینی به تهدیدات دشمن را برگزاری رزمایش‌های سپاه و ارتش دانست و گفت: مهمترین جنبه این رزمایش‌ها بازدارندگی بود تا دیگر شاهد تهدیدات دشمن نباشیم.


شریف با بیان اینکه تهدیدات مختلف آمریکا فقط برای عربستان و رژیم‌صهیونیستی مصرف دارد افزود: مردم ما به این‌گونه یاوه‌گویی‌ها عادت کرده‌اند، با این وجود همه امکانات موردنیاز برای پاسخ محکم به نیروهای متجاوز را داریم.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته